کد خبر : 87742
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 2:17
-

بهره‌گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب

بهره‌گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، گفت: با توجه به وضعیت موجود لازم است یک طرح و برنامه جامع برای عفاف و حجاب در استان عملیاتی شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی،

بهره‌گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، گفت: با توجه به وضعیت موجود لازم است یک طرح و برنامه جامع برای عفاف و حجاب در استان عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی حجاب و عفاف با بیان اینکه هدف از جلسه برنامه‌ریزی حجاب و عفاف این است که به نتیجه کاربردی برسیم نه اینکه دور هم جمع شویم و رفع تکلیف کنیم، اظهار کرد: همه ما به دنبال این هستیم از برگزاری جلسات عفاف و حجاب نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: در آیات قرآن در بحث عفاف و حجاب بحث تبیین و تبلیغ، فرهنگ‌سازی و اقدام مطرح می‌شود و به‌گونه‌ای باید برنامه‌ریزی شود که عفاف و حجاب به‌عنوان حق‌الله نهادینه شود.

شاهرخی با بیان اینکه حجاب حق‌الله است و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند، اضافه کرد: البته در بحث تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در استان باید بیش از گذشته اقدام شود و جهت هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و متولی عفاف و حجاب افرادی مشخص شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: در همه ایام سال باید جهت ترویج عفاف و حجاب تلاش کنیم و اقدامات مختص یک هفته نباشد در همین راستا نیازمند یک طرح نو هستیم.

وی از بسته شدن پارک بانوان در خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: پارک بانوان به‌عنوان محلی که آن‌ها می‌توانند در این مکان حضور پیدا کنند حداقل ممکنی است که برای بانوان خرم‌آبادی در نظر گرفته شده ولی متأسفانه تعطیل شده و همین امر سبب شده افراد برای انجام ورزش در کنار دریاچه‌ها، پارک‌ها با حجاب نامناسب حاضر شوند و فعالیت‌های ورزشی مختلط انجام شود.

شاهرخی اظهار کرد: پیشینه تاریخ به ما می‌گوید که همه ما ملت در یک کشتی هستیم و اگر کسی بخواهد با بدحجابی و بی‌حجابی این کشتی را سوراخ کند همه ملت دچار آسیب می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  ادامه داد: جهت ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و با توجه به وضعیت استان یک طرح و برنامه جامع عملی عملیاتی کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح