کد خبر : 122553
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 22:03
-

بهره مندی 10هزار نفر از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر گیلان

بهره مندی 10هزار نفر از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر گیلان

معاون جوانان هلال احمر استان گیلان گفت: ۱۰ هزار نفر از اجرای نوزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، امید عظیمیان گفت: از  ابتدای اجرای طرح های نوروزی تاپنجم فروردین ماه ۱۰ هزار نفر از اجرای نوزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند. وی افزود:

معاون جوانان هلال احمر استان گیلان گفت: ۱۰ هزار نفر از اجرای نوزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، امید عظیمیان گفت: از  ابتدای اجرای طرح های نوروزی تاپنجم فروردین ماه ۱۰ هزار نفر از اجرای نوزدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر گیلان بهره مند شدند.

وی افزود: طرح ملی سلامت و ایمنی مسافرین با هدف راهنمایی مسافرین در زمینه ایمنی و سلامت و فرهنگ سازی رانندگی صحیح با حضور یک هزار و ۱۱۲ داوطلب جوان به همراه یکصد نفر از کارکنان جمعیت در سراسر استان به مسافرین و هموطنان خدمات ارایه می کند.

عظیمیان ادامه داد: در ایستگاه های ایمنی و سلامت آموزش چهره به چهره مباحث امدادی ،ایجاد فضای نقاشی جهت استفاده کودکان، تست قند و فشار خون، توزیع بروشورهای آموزشی مسائلی مانند آگاه سازی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد ارایه می شود.

وی اظهار کرد: از آغاز طرح تاکنون بیش ز ۱۸ هزار بسته آموزشی بین مسافرین توزیع شده و ۳ هزار از هزار نفر به کمپین بهرفت:( بهبود رفتارهای ترافیکی ) پیوسته و قریب به دو هزار و نفر از آموزش های طرح پیمان (آموزش پیشگیری از اعتیاد) بهره مند شدند.

معاون جوانان هلال احمر گیلان گفت: دو هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات تیم های سحاب ” دوچرخه سوران امداد رسان” در ۹ شهرستان استان گیلان بهره مند شده و پانصد نفر نیز از نرم افزار گیلداد ( که قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را داشته و تمامی خدمات مورد نیاز توسط این نرم افزار به مسافرین ارایه می شود ) استفاده کردند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ایجاد فضای معنوی خیمه نماز در کنار پست های ایمنی  و سلامت مسافران گفت: از آغاز طرح نوروزی بیش از ۹۰۰ نفر مسافر ضمن مراجعه به پست های ایمنی و سلامت از فضای خیمه های نماز جهت انجام فریضه واجب نماز استفاده کردند.

وی همچنین به نیاز کودکان به استراحت و تفریح در حین سفر افزود: جهت ایجاد آرامش خاطر خانواده ها در زمان استفاده از خدماتی مانند مشاوره، راهنمایی، دریافت اطلاعات امدادی و فضایی جهت استراحت و بازی و نقاشی کودکان همه ساله در کنار پست های جوانان ایجاد می شود.

عظیمیان با بیان اینکه کودکان ووخانواده ها استقبال خوبی از این فضای سالم و فراغت می کنند اظهار کرد: از آعاز طرح تاکنون قریب به ۲ هزار کودک از خدمات بازی، سرگرمی و نقاشی و استراحت این پست ها بهره مند شدند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح