کد خبر : 130249
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 20:01
-

به خاطر هیجانات زودگذر چهارشنبه سوری خستگی کادر درمان را دو چندان نکنیم

به خاطر هیجانات زودگذر چهارشنبه سوری خستگی کادر درمان را دو چندان نکنیم

ایسنا/کرمان مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با توجه به اینکه با یک بحران روبرو هستیم و ویروس کرونا هم مردم و هم نیروهای خدمت رسان را تهدید می کند، اگر نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به

به خاطر هیجانات زودگذر چهارشنبه سوری خستگی کادر درمان را دو چندان نکنیم

ایسنا/کرمان مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با توجه به اینکه با یک بحران روبرو هستیم و ویروس کرونا هم مردم و هم نیروهای خدمت رسان را تهدید می کند، اگر نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به فکر افراد گرفتار ویروس کرونا باشند به خاطر هیجانات زودگذر و بی توجهی برخی، درگیر مسائل چهارشنبه سوری شوند و خستگی آن ها زیاد تر شود.

“رضا میرزایی” با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: شهر کرمان با توجه به تلاش های سازمان های امدادرسان به خصوص اقداماتی که سازمان آتش نشانی در سنوات گذشته انجام داده به عنوان یکی از ایمن ترین شهرهای کشور در چهارشنبه پایان سال بوده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند، لازم است والدین به فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری و حتی روزهای قبل از آن نظارت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال از آماده باش تیم های عملیاتی در شب چهارشنبه سوری  خبر داد و اظهار کرد: امسال هم این سازمان فقط اکتفا به چهارشنبه پایان سال نکرده و با توجه به محدودیت‌های حضوری افراد اقداماتی در زمینه، آموزش‌های شهروندی و همچنین ارتقاء فرهنگ ایمنی جامعه از طریق رسانه ها انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به آموزش هایی که داده شده در رابطه با چهارشنبه آخر سال یکسری اقدامات پیشگیرانه و همچنین کارهای مقابله ای نیز انجام شده است.

میرزائی افزود: اقدامات پیشگیرانه این سازمان، آموزش به شهروندان بوده که از خیلی وقت پیش شروع شده و نه فقط درخصوص چهارشنبه پایان سال بلکه برای همه خطرات و حوادث بوده است.

وی بیان کرد: برای چهارشنبه آخر سال، آموزش های لازم و خاص برای شهروندان و در فضای مجازی، نشریات پیام های آموزشی و هشدار دهنده منتشر می شود و هم اکنون نیز آتش نشانان در 10 ایستگاه آتش نشانی آمادگی کامل و لازم را برای همکاری دارند و همه در آماده باش هستند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با توجه به اینکه با یک بحران روبه رو هستیم و ویروس کرونا که هم مردم و هم نیروهای خدمت رسان را تهدید می کند، اگر نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به فکر افراد گرفتار ویروس کرونا باشند به خاطر هیجانات زودگذر و بی توجهی برخی، درگیر مسائل چهارشنبه سوری شوند و خستگی آن ها زیادتر شود.

وی گفت: شهروندان در چهارشنبه آخر سال در خانه های خود بمانند چراکه تجمع در هر صورتی می‌تواند باعث انتقال و گسترش ویروس کرونا شود و  از رفتارهای پرخطر نظیر روشن کردن آتش در منزل  هر چند کوچک و محدود جدٱ اجتناب کنند.

میرزایی افزود: درخصوص هنجارشکنان در چهارشنبه سوری، توسط دستگاه های ذی ربط رسیدگی خواهند کرد و در قدردانی از کادر درمان و نیروهایی که در سازمان های امدادرسان در حال انجام اقدامات لازم هستند، لازم است مردم کمک کنند و در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح