تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 12:40
115 بازدید
کد خبر : 127767

بوشهری‌ها امسال نه سفر می‌روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!

بوشهری‌ها امسال نه سفر می‌روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در نوروز پیش رو، هیچ گونه امکانات رفاهی و اقامتی در مدارس، مهمانسرای ادارات و سواحل بوشهر وجود ندارد و با اینکه بوشهری‌ها به خونگرمی و میزبانی معروف اند نه سفر می روند و نه آمادگی پذیرایی از مهمانان را مثل سنوات قبل خواهند داشت. عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد استانی کرونا

بوشهری‌ها امسال نه سفر می‌روند و نه مثل قبل آمادگی پذیرایی از مهمانان را دارند!

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در نوروز پیش رو، هیچ گونه امکانات رفاهی و اقامتی در مدارس، مهمانسرای ادارات و سواحل بوشهر وجود ندارد و با اینکه بوشهری‌ها به خونگرمی و میزبانی معروف اند نه سفر می روند و نه آمادگی پذیرایی از مهمانان را مثل سنوات قبل خواهند داشت.

عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور فرمانداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه عنوان کرد: نباید از تاثیرات چهارشنبه آخر سال غافل شد و مراقبت کرد تا تجمعی شکل نگیرد و نتایج مطلوب مراسم ۱۳بدر سال گذشته که با توصیه رهبری، مردم پروتکلها را رعایت کردند، به دست بیاید. زیرا اگر یک نفر مبتلا شود میتواند افراد بسیاری را نیز آلوده به این ویروس کند.

وی افزود: از سمن ها و فعالان اجتماعی نیز انتظار می رود تا در فضای مجازی کار رسانه ای انجام دهند و با ایجاد کافه فرهنگی کمک کنند این ایام وسیله ای برای انتشار و شیوع بیماری نشود و از فرمانداران و مردم شریف استان نیز درخواست دارم در کنار مراقبت از کودکان، تلاش شود تا به این بهانه هیچ دورهمی برگزار نگردد.

دستگاه‌ها چند ماه دیگر در کنار وزارت بهداشت بمانند

مقام عالی دولت در استان بوشهر توصیه کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید نظارتشان را بیشتر کرده و به وظایف خود بپردازند و چند ماه دیگر در کنار وزارت بهداشت بمانند تا کشور وارد فاز واکسیناسیون گسترده شود.

گراوند به فرمانداران استان بوشهر متذکر شد: اگر از منطقه ای بیماری کرونا گزارش شود، باید روی آن محیط حساسیت ویژه ای به وجود آید و در کنار قرنطینه از اهالی تست بگیرند و اجازه تردد را به افراد ندهند و با کمک گرفتن از طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت، فرد مبتلا در محیط نچرخد و در یک جای مشخص یا خانه تحت مراقبت بوده و منطقه نیز تحت کنترل باشد.

استاندار بوشهر گفت: در بحث محدودیت ها تابع ضوابط ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود که برای کل کشور حجت و ملاک است و باتوجه به گزارشات ستاد مبنی بر افزایش مبتلایان، شمال استان حتما رنگش تغییر خواهد کرد و اصناف و بازاری ها نیز اگر می‌خواهند کسب و کارشان تعطیل نگردد باید حتما رعایت پروتکل ها مد نظرشان باشد.

ویروس جهش یافته کرونا نظام های پیشرفته سلامت جهان را به زانو درآورده است

وی با بیان اینکه مسافرانی که با هواپیما و قطار و اتوبوس سفر می‌کنند باید تست بدهند و در مکان‌های تعیین شده توسط میراث فرهنگی اسکان یابند، تاکید کرد: در نوروز پیش رو، هیچ گونه امکانات رفاهی و اقامتی در مدارس، مهمانسرای ادارات و سواحل بوشهر وجود ندارد و با اینکه بوشهری‌ها به خونگرمی و میزبانی معروف اند نه سفر می روند و نه آمادگی پذیرایی از مهمانان را مثل سنوات قبل خواهند داشت.

این مسئول تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا مسافرت‌ها کمتر شود و از مردم بوشهر نیز تقاضا دارم در خانه بمانند، زیرا ممکن است پس از بازگشت از سفر حامل و ناقل ویروس کرونا باشند و آن را شیوع دهند.

عبدالکریم گراوند خاطرنشان کرد: ویروس جهش یافته کرونا نظام های پیشرفته سلامت جهان را به زانو درآورده است و ما با حفاظت از دستاوردهایمان می‌کوشیم وارد موج چهارم این ویروس نشویم.

وی در پایان با تشکر از هم استانی ها اظهار کرد: مردم شهر بوشهر الگوی برای سایر مردم ایران هستند و انتظار می‌رود سایر نقاط و شهرستان‌ها نیز بیشتر به توصیه های بهداشتی عمل کنند و استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تبلیغات متنی

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

فروشگاه اینترنتی بی بی شاپ

New punjabi songs

تجارتخانه آراد برندینگ

سامانه خودنویس

داود یوسفی

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

تعمیر کاتالیزور

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

خرید صندل عمده

https://nipoto.com/ethereum

 

شرکت آرارات

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

تولید فیلم استرچ

 

 

دستگاه تزریق پلاستیک

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح