کد خبر : 70934
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 21:25
-

تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی

تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید کرد که برق مشترکان خانگی به هیچ عنوان نباید قطع شود و همچنین با اجرای یک طرح ضربتی جلوی قطعی آب شرب مردم شهر کرمانشاه گرفته شود. هوشنگ بازوند” امروز(چهارم تیر) در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان، اظهار داشت: آنچه که برای ما بسیار مهم و

تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید کرد که برق مشترکان خانگی به هیچ عنوان نباید قطع شود و همچنین با اجرای یک طرح ضربتی جلوی قطعی آب شرب مردم شهر کرمانشاه گرفته شود.

هوشنگ بازوند” امروز(چهارم تیر) در جلسه بررسی وضعیت تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان، اظهار داشت: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت های ویژه کاری در استان است، تلاش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در برخی از نقاط شهر کرمانشاه، این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تامین و بحران استان عنوان کرد و افزود: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده است، زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم نباید از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان را تلاش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه دانست و ادامه داد: شرکت برق استان هر امکاناتی که برای این موضوع نیاز دارد، تامین می کنیم و حتی اگر نیاز باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد، زیرا تلاش برای آسایش و رفاه مردم جزو اولویت های کاری ما در استان است و در این زمینه به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

مقام عالی استان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان به هیچ عنوان حق ندارد برق مردم شهر کرمانشاه را قطع کند و این شرکت باید به دنبال اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در استان باشد، نه اینکه هر چه از مرکز گفته می شود در استان بخواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی گفت: از فرمانداری و مدیریت بحران استان می خواهیم که اگر چنانچه قطعی برق در شهر کرمانشاه مشاهده شد حتماً این موضوع را به مدیریت ارشد استان گزارش کنند و ما با دستگاه ذیربط برخورد جدی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به قطعی آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه اظهار داشت: طبق گزارش های انجام شده حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه احتمال دارد با قطعی آب مواجه و در این زمینه با مشکلاتی روبرو شوند، لذا امروز جمع شده ایم که مشکلات این عزیزان را رفع کنیم و وظیفه داریم که با جدیت به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران را تلاش در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: در همین جلسه مصوب می کنیم که هر دستگاهی چاه آبی در اختیار دارد، باید این چاه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دهد و ما از خود استانداری شروع می کنیم که چاه های آن در اختیار این شرکت قرار گیرد.

بازوند تاکید کرد: چنانچه مشاهده شود دستگاهی از در اختیار گذاشتن چاه خود ممانعت می کند، حتماً با آن مقابله خواهیم کرد، زیرا نمی توانیم مشاهده کنیم که حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه در زمینه آب شرب دارای مشکل بوده و با قطعی آب روبرو هستند.

وی حل مشکلات موجود را در گرو وحدت و همکاری نزدیک بین دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: هیچ کاری برای ما واجب تر از اینکه مشکل قطعی آب این ۳۰۰ هزار نفر را حل کنیم، وجود ندارد، لذا با اجرای برنامه های مختلف و استفاده چاه های موجود باید در جهت حل این مشکل اقدام کنیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: تمام مدیران ملزم به تلاش ویژه جهت حل مشکل آب شرب مردم کرمانشاه هستند و این موضوع برای همه آنان یک الزام کاری است.

وی همچنین از شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواست که در اسرع وقت اقدام به تهیه یک طرح دقیق ضربتی برای حل مشکل آب شهر کرمانشاه کند که در این طرح تمامی شرایط و امکانات موجود لحاظ شده باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر تشکیل یک گشت ویژه با حضور دستگاه های ذیربط به منظور کنترل و برخورد با مشترکین پرمصرف که از آب شرب شهری استفاده می کنند، تاکید کرد.

بازوند گفت: بعد از اجرای این طرح ضربتی شرکت آب و فاضلاب استان حق ندارد که آب شرب مشترکین کرمانشاه را قطع کند و اگر با این موضوع مواجه شویم حتماً برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: مدیران تا روزی که مسئولیت دارند باید با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و نباید این احساس در بین مردم ایجاد شود به لحاظ اینکه در پایان کاری این دولت قرار داریم، مدیران کم کار شده اند و در کنار آنان قرار ندارند.

وی افزود: مردم به ما مدیران اطمینان دارند، لذا با کم کاری و بی توجهی نباید این اطمینان آنان را از دست بدهیم. آنچه برای ما مهم است تلاش ویژه برای حل مشکلات مردم تا پایان روز کاری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح