کد خبر : 160830
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 20:52
-

تبرئه ایسنا از تازه‌ترین شکایت رییس فدراسیون ژیمناستیک

تبرئه ایسنا از تازه‌ترین شکایت رییس فدراسیون ژیمناستیک

تازه‌ترین شکایت زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک علیه مدیرعامل و سردبیر ورزشی ایسنا نیز با صدور قرار منع تعقیب همراه شد. به گزارش ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران با مدیریت پرحرف و حدیث زهرا اینچه‌درگاهی در طی سال‌های گذشته همواره مورد انتقاد کارشناسان و خبرگان این رشته ورزشی قرار داشته است. در این

تبرئه ایسنا از تازه‌ترین شکایت رییس فدراسیون ژیمناستیک

تازه‌ترین شکایت زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک علیه مدیرعامل و سردبیر ورزشی ایسنا نیز با صدور قرار منع تعقیب همراه شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران با مدیریت پرحرف و حدیث زهرا اینچه‌درگاهی در طی سال‌های گذشته همواره مورد انتقاد کارشناسان و خبرگان این رشته ورزشی قرار داشته است. در این راستا ایسنا نیز به موجب رسالت حرفه‌ای خود و با توجه به مستندات خبری و اتفاقات نابهنجاری که در این رشته ورزشی رخ داده، اقدام به تهیه و انتشار گزارشات خبری درباره عملکرد مدیران این فدراسیون کرده است که هر بار نیز رییس این فدراسیون راه طرح شکایت را در پیش گرفته که در تمام این موارد همواره قرار منع تعقیب به نفع ایسنا صادر شده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک که ظاهرا اطلاع چندانی از وظایف و کارکرد رسانه ندارد، با طرح شکایت‌های مکرر به گمان خود به دنبال خفه کردن صدای رسانه‌ است تا روند انتقاد از مدیریت این فدراسیون مسکوت بماند.

فدراسیون ژیمناستیک با ریاست اینچه درگاهی در این سال‌ها حداقل 4 بار و در مقاطع مختلف از مدیرعامل و سردبیر ورزشی ایسنا شکایت بی‌نتیجه کرده است.

در تازه‌ترین شکایت زهرا اینچه درگاهی از علی متقیان مدیرعامل و یوسف اکبری سردبیر ورزشی ایسنا با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر با استناد به 4 خبر منتشره در ایسنا در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح دعوا کرده بود که در نهایت پس از دفاع، قرار منع تعقیب به نفع خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) صادر شد.

بازپرس دادسرای شعبه 16 فرهنگ و رسانه در بخشی از قرار صادره آورده است: «… موضوع شکایت شاکی به شرح شکوائیه … پرونده در مسیر تحقیقات قرار گرفت و با توجه به دفاعیات متهمین از جمله مدیرمسئول خبرگزاری ایسنا و سردبیر ورزشی و مدارک ارائه شده و همچنین با توجه به این‌که یکی از رسالت‌های مطبوعات وفق مقررات قانون مطبوعات روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم و … می‌باشد، لذا به لحاظ عدم احراز عنصر معنوی جرم و در نتیجه عدم احراز ارکان جرم و جرم نبودن عمل ارتکابی و حاکمیت اصل کلی برائت مستندا به ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب صادر می‌گردد…»

زهرا اینچه‌درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک در طی سال‌های حضورش در راس این فدراسیون اتفاقاتی را رقم زده که دوری و دلخوری جمع کثیری از خانواده ژیمناستیک از این رشته ورزشی را موجب شده و انتقادهای فراوانی را نیز پیرامون کارایی و عملکرد این رشته تخصصی و مادر در ورزش ایران ایجاد کرده است.

امید است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با نظارت برعملکرد مدیران این فدراسیون و ارائه رهنمودها و تذکرات لازم، زمینه رشد و بالندگی ژیمناستیک ایران اسلامی را فراهم و لزوم نقد رسانه‌ایی سازنده به رییس این فدراسیون را نیز یادآوری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح