کد خبر : 96737
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 21:49
-

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد

یکی از فعالان بازار سرمایه در حاشیه نشست هم اندیشی با مدیرعامل و مدیران شستا، گفت:تجربه ای که امروز در شستا به لحاظ هلدینگ داری بوجود آمده می‌بایست در اختیار سایر هلدینگ‌های بزرگ کشور قرار گیرد تا آنها هم با ایجاد چنین سامانه‌هایی نظیر شستا در مسیر شفافیت و بهبود عملکرد قرار گیرند. به گزارش

تجربه امروز شستا در زمینه هلدینگ داری در اختیار سایرین قرار گیرد

یکی از فعالان بازار سرمایه در حاشیه نشست هم اندیشی با مدیرعامل و مدیران شستا، گفت:تجربه ای که امروز در شستا به لحاظ هلدینگ داری بوجود آمده می‌بایست در اختیار سایر هلدینگ‌های بزرگ کشور قرار گیرد تا آنها هم با ایجاد چنین سامانه‌هایی نظیر شستا در مسیر شفافیت و بهبود عملکرد قرار گیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شستا، امیر حمزه مالمیر ضمن بیان این مطلب افزود: امروز می توانیم بگوییم که  مجموعه شستا و مدیرعامل آن،  آقای رضوانی فر، اطلاعات دقیق، با جزئیات کامل  از شرکت‌های تابعه شامل اعضای هیات مدیره، کمیته‌های حسابرسی، صورت جلسات هیات مدیره، اطلاعات اقتصادی، صورت‌های مالی،صورت دعاوی حقوقی و خیلی از نکات دیگر را به صورت سیستماتیک و به روز در اختیار دارند. امری که تا پیش از این اتفاق نیافتاده بود. در نتیجه در خصوص استقرار سیستم‌ها و سامانه‌های نظارتی و کنترلی در مجموعه شستا می توان گفت که مدیرعامل این هلدینگ و مدیران آن حقیقتاً در حال هلدینگ‌داری هستند.

این فعال بازار سرمایه در ادامه افزود: به نظر من تجربه ای که امروز در شستا به لحاظ هلدینگ داری بوجود آمده می‌بایست در اختیار سایر هلدینگ‌های بزرگ کشور قرار گیرد تا آنها هم با ایجاد چنین سامانه‌هایی نظیر شستا در مسیر شفافیت و بهبود عملکرد قرار گیرند. حتی بخش‌هایی از آنچه امروز در شستا شاهد آن هستیم را می توان از طریق رسانه در اختیار جامعه قرار داد تا مردم و به خصوص مستمری بگیران تامین اجتماعی به عنوان ذی نفعان اصلی این مجموعه بزرگ اقتصادی در جریان این تحولات مثبت قرار بگیرند.

مالمیر در ادامه افزود: امروز و بدنبال استقرار سامانه‌های کنترلی در شستا می توان گفت که هیچکدام از زیر مجموعه‌های بزرگ اقتصادی در پایین‌ترین لایه‌ها به صورت رها اداره نمی‌شوند و جملگی تحت کنترل و نظارت دقیق شستا هستند و پایش بسیار مناسبی از عملکرد مدیران و شرکت‌ها صورت می‌گیرد و میزان فروش، میزان تولید، هزینه‌ها و درآمدها و سایر جزئیات به صورت مستمر از طرف مدیرعامل هلدینگ ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد اقتصادی شستا و شرکت‌های تابعه آن گفت: در جلسه امروز علاوه بر آشنایی با سیستم‌های کنترلی و نظارتی دستاورد دیگری نیز برای ما به همراه داشت، و آن  بیان عملکرد شرکت‌ها بود. در نتیجه طبیعی استقرار سیستم‌های کتترلی و نظارتی و تحولات مدیریتی در دوره مدیریت آقای رضوانی فر شاهد بهبود قابل توجه عملکرد شستا و شرکت‌های تابعه آن هستیم.

مالمیر تصریح کرد: عملکرد اقتصادی شستا در سال ۱۴۰۰ با سال ۱۳۹۷ به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و در همه حوزه‌ها افزایش تولید، افزایش فروش، خروج قابل توجه تعداد شرکت‌ها از زیان‌دهی به سوددهی، شاهد کارنامه‌ای روشن و درخشان هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح