کد خبر : 165930
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 18:33
-

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض روستاها برای بیمه‌شدگان اجتماعی کبودراهنگ

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض روستاها برای بیمه‌شدگان اجتماعی کبودراهنگ

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی کبودراهنگ گفت: روستائیانی که یکی از اعضای خانواده آنها بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی باشد، از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض سالیانه سطح روستا و عوارض ساخت و ساز بهره‌مند می‌شوند. بابک جهانگیری سه شنبه ۵ اسفندماه در جلسه ترویج و توسعه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بخش مرکزی کبودراهنگ، مطرح کرد: به همت دهیاران،

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض روستاها برای بیمه‌شدگان اجتماعی کبودراهنگ

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی کبودراهنگ گفت: روستائیانی که یکی از اعضای خانواده آنها بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی باشد، از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض سالیانه سطح روستا و عوارض ساخت و ساز بهره‌مند می‌شوند.

بابک جهانگیری سه شنبه ۵ اسفندماه در جلسه ترویج و توسعه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بخش مرکزی کبودراهنگ، مطرح کرد: به همت دهیاران، شوراها و کارگزاران بیمه روستایی در شهرستان کبودراهنگ این استان در دو سال پیاپی توانسته است رتبه برتر استانی در جذب بیمه‌ای اهالی روستاها را کسب کند.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت بیمه در زندگی اشخاص افزود: همه افرادی که در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و توانایی پرداخت بیمه تأمین اجتماعی را ندارند، می‌توانند از بیمه دولتی صندوق بیمه روستائیان و عشایر استفاده کنند و از مزایایی چون دریافت حقوق بازنشستگی و ازکارافتادگی و مستمری افراد تحت تکفل بیمه شده بهره مند شوند.

جهانگیری تشریح کرد: این بیمه دولتی است و توانایی انتقال سوابق به بیمه تأمین اجتماعی و برعکس را دارد، میزان پرداختی حق بیمه این صندوق بسیار کمتر از سایر بیمه هاست چراکه در این بیمه دو برابر حق بیمه سهم متقاضی را دولت پرداخت می‌کند و افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۳۰ هزار تومان به صورت سالیانه خود را بیمه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین وظیفه دهیاران اطلاع رسانی و شناساندن مزایای بیمه به اهالی روستاهاست و در کنار این موضوع مهمترین وظیفه دهیاران پیشگیری، کنترل و مقابله با کروناویروس بوده که پس از موضوع بیمه از اهمیت بالایی برخوردار و سایر وظایف دهیاران در اولویت‌های بعدی قرار گرفته است.

وی گفت: به منظور تشویق، ترویج و توسعه بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، آن دسته از اهالی روستاهای تابعه که سرپرست و یا یکی از اعضای درجه یک خانوار دارای بیمه اجتماعی روستائیان باشند، می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض سالیانه سطح روستا و عوارض ساخت و ساز بهره‌مند شوند.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ در پایان از مهمترین ملاک‌های ارزیابی عملکرد دهیاران را میزان تحقق اهداف صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه احکام مستمری دو نفر از خانواده‌های روستایی از سوی مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان و بخشدار مرکزی تقدیم شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح