کد خبر : 120093
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 22:18
-

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی

ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز ۱۴۰۰ و آغاز سال جدید تدارک و پیش‌بینی کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی در خصوص برنامه‌های معاونت سیما

تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی

ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص برنامه‌های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز ۱۴۰۰ و آغاز سال جدید تدارک و پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی در خصوص برنامه‌های معاونت سیما افزود: شبکه اشراق در قالب ویژه‌برنامه «یاز نفسی» از ساعات پایانی سال ۹۹ به مدت ۱۸۰ دقیقه با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان و ارتباط با سایر مراکز استانی، همراه بینندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: «بایرام گجه‌لری» عنوان دیگر ویژه برنامه‌ای است که به مدت ۶۰ دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت ۲۱ هر شب با آیتم‌های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی، اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد. همچنین برنامه «بهار نغمه‌سی» با موضوع معرفی آداب، رسوم و اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی در ۱۰ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای و برنامه «نغمه‌لر» با آیتم‌های شاد و موسیقی سنتی، شادی‌بخش نخستین روزهای سال جدید خواهد شد.

رئیس رسانه استانی اضافه کرد: پخش روزانه دو فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی در کنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر، ارمغان شبکه اشراق در نوروز ۱۴۰۰ است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره برنامه‌های شبکه استانی صدا نیز اظهار کرد: رادیو زنجان نیز با ویژه برنامه «اولکمیزه بهار گلیپ» به مدت ۱۸۰ دقیقه، همراه شنوندگان خود خواهد بود. از آیتم‌های این برنامه می‌توان به مواردی از قبیل پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، حضور مهمانان ایثارگر و آزادگان سرافراز و نقل خاطرات‌شان از لحظات سال تحویل دوران دفاع‌مقدس و زمان اسارت، تهیه گزارش از نهادهای خدمت‌رسان در ایام تعطیلات نوروزی، بسته‌های کوتاه آموزشی در خصوص بیماری کرونا، تغذیه نوروزی، نمایش و داستان، بازی در خانه و شعرخوانی و معرفی آداب رسوم مناطق مختلف و سنت‌های ویژه عید نوروز اشاره کرد.

وی یادآور شد: «بوی جوی مولیان» برنامه‌ای موسیقی محور با هدف معرفی موسیقی نواحی به شکل روتین تا ۱۵ فروردین پخش خواهد شد و برنامه «بهارانه» بسترساز معرفی ابنیه تاریخی و میراث‌فرهنگی کشور می‌شود. همچنین «بهار سسی» دیگر ویژه برنامه‌ای است که در ایام نوروز از ساعت ۱۷ بر بال امواج مهمان شنوندگان استان زنجان خواهد بود و روزانه تا ۱۳ فروردین با بخش‌های متفاوتی از جمله معرفی آداب و رسوم نوروز، موسیقی، گزارش، بخش کارشناسی، ارتباط با مرکز خدمات‌رسانی مانند هواشناسی، پلیس‌راه، هلال‌احمر و اطلاعات اورژانس، ارتباط با سایر مراکز، همچنین بسته‌های آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایام نوروز پخش خواهد شد.

این مسئول از اجرای مشترک مراکز آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، برنامه  نوروز در جبهه‌ها و ده‌ها سرود و برنامه تامینی، به عنوان گلچین نوروزی معاونت صدای مرکز زنجان در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

لطیفی درباره اختصاص بخش‌های ویژه خبری صدا و سیما در ایام تعطیلات نوروزی، ادامه داد: معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت‌های تولیدی، تدارک ویژه‌ای برای ایام نوروز انجام داده است. پخش گزارش‌های تولیدی استان، معرفی صنایع‌دستی زنجان و اخبار ویژه مقابله با کروناویروس در ارتباط زنده با استودیو مدیریت بهداشت استان، از برنامه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان برای ایام نوروز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی در ایام تعطیلات، تصریح کرد: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید ۱۰ مستند کوتاه از بناهای تاریخی، دو تایم‌لپس از ابنیه فرهنگی، ۱۰ پوستر، سه اینفوگرافیک، ۱۰ پادکست، دو موشن‌گرافیک، بسته‌های ویژه آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و ایجاد صفحه ویژه نوروز ۱۴۰۰ در سایت مرکز و پویش زنجان همدل (ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد) به استقبال نوروز می‌رود.

وی با تاکید بر آماده‌باش رسانه ملی در ایام تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: کارکنان خدوم رسانه ملی در سراسر کشور با همه توان و بسیج امکانات در تلاش هستند علاوه بر فراهم کردن ایام با نشاط و شاد برای مخاطبان خود، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و مبادی ذی‌ربط را به استحضار مردم برسانند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح