کد خبر : 118382
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 15:53
-

تداوم موفقیت تکواندو در گرو پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها استمنبع: ايسنا

تداوم موفقیت تکواندو در گرو پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها استمنبع: ايسنا

ایسنا/زنجان رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: تداوم موفقیت‌های تکواندو در گرو پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها است. علی سپهری صبح امروز (۳ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حاشیه‌سازی یکی از عواملی است که می‌تواند هر نوع فعالیتی را تحت‌الشعاع قرار داده و از مسیر اصلی خود دور کند، افزود: تکواندو نیز از این قضیه جدا

تداوم موفقیت تکواندو در گرو پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها است

ایسنا/زنجان رئیس هیئت تکواندو استان زنجان گفت: تداوم موفقیت‌های تکواندو در گرو پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها است.

علی سپهری صبح امروز (۳ آذرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حاشیه‌سازی یکی از عواملی است که می‌تواند هر نوع فعالیتی را تحت‌الشعاع قرار داده و از مسیر اصلی خود دور کند، افزود: تکواندو نیز از این قضیه جدا نبوده و باید قبول کنیم که موفقیت‌های اخیر این رشته المپیکی به واسطه دوری از هر گونه حاشیه و تمرکز بر روی توانمندی‌ها بوده است.

وی با یادآوری اینکه بی‌تردید بعد از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو در دی‌ماه امسال، این رشته در استان‌ها روند رو به رشد خود را علی‌رغم شرایط کرونایی در پیش خواهد گرفت، تصریح کرد: این در حالی است که طی روزهای اخیر بازار طعنه همچون سابق برای تخریب چهره‌های تاثیرگذار و دلسوز  تکواندو کشور داغ شده است.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه نتیجه نگرفتن در المپیک توکیو، دستاویزی برای نادیده گرفتن سایر فعالیت‌های درخشان فدراسیون تکواندو شده است، ادامه داد: معتقدیم این موضوع نباید درخشش پاراتکواندوکاران در پارالمپیک، موفقیت پومسه‌روها و اقدامات توسعه‌ای فدراسیون در سال‌های اخیر را تحت‌الشعاع قرار دهد.

سپهری با تاکید بر اینکه نایب‌رئیسی رئیس فدراسیون تکواندو در اتحادیه تکواندو آسیا و نیز مسجل شدن کاندیداتوری این مدیر باتجربه و دلسوز، این‌گونه حرکت‌های مغرضانه از جمله ادعای مهندسی انتخابات که توهین به شعور اعضای فرهیخته مجمع است را بیشتر کرده است، اظهار کرد: باید مراقبت کرد تا این قافله به دست نااهلان و به ظاهر تکواندوخواهان نیفتد.

وی متذکر شد: باید پذیرفت در ایامی که تکواندو به سمت و سوی قاره اروپا چرخشی محسوس داشته، ایجاد تغییرات لازمه پیشرفت فدراسیون تکواندو بوده که قطعاً مدیران متبحر فدراسیون با جریان‌سازی خون تازه و نیز استفاده از مهره‌های جدید و پرانرژی در بدنه تکواندو کشور، جایگاه واقعی این ورزش المپیکی را در تارک جهان باز پس خواهند گرفت.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه پس از ۲۱ ماه محدودیت در ورزش کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا، جامعه ورزش کشور و استان کم‌کم در حال بازیابی خود برای نیل به اهداف عالیه و اوج فعالیتی خود همچون سابق است، بیان کرد: خوشبختانه پس از استقرار دولت سیزدهم، این روند به خوبی پیش‌ رفته و نتایج مطلوبی نیز در رشته‌های مختلف حاصل شده است.

سپهری با تاکید بر اینکه تکواندو استان زنجان نیز سعی بر این داشته که از این قافله جا نماند، عنوان کرد: بی‌تردید جمع کردن مجدد خانواده ۱۷ هزار نفری تکواندو استان زنجان کاری بسیار دشوار است ولی با تلاش در ماه‌های اخیر، قریب به ۴۰۰۰ نفر از این خانواده دور هم جمع شدند تا فعالیت‌های این رشته المپیکی در استان زنجان، جان دوباره‌ای به خود بگیرد.

این فعال ورزشی از کسب ۵ مدال ارزشمند بین‌المللی در ماه‌های اخیر توسط ورزشکاران زنجانی خبر داد و گفت: سه مدال برنز سپیده سفری، سیاوش بیات و امیرسینا بختیاری در جام فجر، یک مدال طلای امیرسینا بختیاری در مسابقات آزاد آسیا، یک مدال برنز سونا رزاقی در مسابقات پومسه قهرمانی جهان و نیز حضور نگار مددخانی به عنوان مربی تیم‌ملی پومسه در این رقابت‌ها، از افتخارات تکواندو زنجان به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: هیئت تکواندو استان با آماده‌سازی تیم‌های خود برای حضور پررنگ و مقتدرانه در لیگ‌های کشوری همچون لیگ آینده‌سازان نوجوانان و لیگ پومسه بانوان، سعی بر آن دارد امسال را به دور از رخوت و سکون سپری کند تا با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سال‌های بعد، خود را به اهداف غایی تکواندو استان نزدیک کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح