کد خبر : 148668
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 18:15
-

تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان/ ساخت یادمان شهدای زن

تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان/ ساخت یادمان شهدای زن

ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر استان در قالب زنان شهید، جانباز، آزاده و رزمنده و مادران و همسران شهدا و بانوان نخبه و کارآفرین و فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خبر داد. زهرا یعقوب نژاد در یادواره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» که در سالن اجتماعات بانک ملی استان گیلان برگزار شد،

تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر گیلان/ ساخت یادمان شهدای زن

ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر استان در قالب زنان شهید، جانباز، آزاده و رزمنده و مادران و همسران شهدا و بانوان نخبه و کارآفرین و فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خبر داد.

زهرا یعقوب نژاد در یادواره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» که در سالن اجتماعات بانک ملی استان گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده کشور به ویژه ۳۷ زن شهیده، ۶۶ زن جانباز و سه زن آزاده گیلانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیر «لشکر فرشتگان» را برای زنان ایثارگر به کار بردند.

وی با بیان اینکه در کلام رهبر انقلاب زنان شهید و ایثارگر ما تعریف جدیدی از زن را به غرب و شرق عالم ارائه کردند، افزود: زنان رزمنده از جان خود در راه اسلام گذشتند و تاریخ ساز شدند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، با اشاره به نقش برجسته زنان در عرصه های مختلف از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز نیز شاهد نقش آفرینی زنان در عرصه دفاع از حریم سلامت هستیم و کادر بهداشت و درمان زیباترین صحنه های ایثار را خلق کردند و اوج کمال انسانی را به نمایش گذاشتند.

یعقوب نژاد، با بیان اینکه زنان همواره با شور و شعور و انتخاب آگاهانه قدم در میدان های دفاع از انقلاب گذاشتند، گفت: زنان ایثارگر ما با سرمایه ایمان به خدا و اعتقاد به آرمان های نظام اسلامی برای حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب تلاش کردند.

وی با تاکید بر لزوم پرداختن به ایثارگری ها و فداکاری ها و از جان گذشتگی های زنان، خاطرنشان کرد: یادواره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» فرصتی برای سخن گفتن از زنانی است که نقش مستقیم در تظاهرات انقلابی و جبهه هشت سال دفاع مقدس داشتند و شهید شدند.

مدیرکل امور بانوان گیلان، ۳۷ زن شهیده، ۶۶ زن جانباز و سه زن آزاده گیلانی را گواهی بر تاریخ پرافتخار این مرز و بوم دانست و افزود: متاسفانه هنوز این زنان قهرمان را آنگونه که شایسته است به جامعه معرفی نکرده ایم.

یعقوب نژاد، از برگزاری یادواره های شهرستانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده خبر داد و تصریح کرد: همزمان با یادواره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» از سرود این همایش و کتاب «ریحانه های آسمانی» رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای زن گیلانی ساخته می شود، گفت: نامگذاری معابر و اماکن و میادین و مدارس به نام شهدای زن یکی از ویژه برنامه های ماست. همچنین کاشت نهال را به نام و یاد شهدای زن گیلانی خواهیم داشت.

مدیرکل امور بانوان گیلان، از تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر استان در قالب زنان شهید، جانباز، آزاده و رزمنده و مادران و همسران شهدا و بانوان نخبه و کارآفرین و فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خبر داد و یادآور شد: در طول تاریخ انقلاب زنان در کنار مردان همواره حضور موثر داشته اند، اما زنان شهید با خدا معامله کردند و باید نسل جوان را با قهرمانان واقعی زندگی خودشان آشنا کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح