کد خبر : 98133
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:41
-

ترددها و تجمع های نوروزی آلودگی کرونایی مردم را افزایش می دهد

ترددها و تجمع های نوروزی آلودگی کرونایی مردم را افزایش می دهد

ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه محدودیت فعالیت اصناف تا نیمه فروردین ادامه دارد، گفت: ترددها و تجمعات غیر ضروری مردم که از ویژگی های ایام نوروز است میزان آلودگی آنان را افزایش می دهد. سید جلال سیدمحمدی در نخستین جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سال جدید که در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با

ترددها و تجمع های نوروزی آلودگی کرونایی مردم را افزایش می دهد

ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه محدودیت فعالیت اصناف تا نیمه فروردین ادامه دارد، گفت: ترددها و تجمعات غیر ضروری مردم که از ویژگی های ایام نوروز است میزان آلودگی آنان را افزایش می دهد.

سید جلال سیدمحمدی در نخستین جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سال جدید که در فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با بیان اینکه اصناف تا نیمه فروردین محدودیت فعالیت دارند، اظهار کرد: تاکنون ۵۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات و قوانین ستاد مبارزه با کرونا در سطح این شهرستان پلمب شده است.

وی افزود: در این راستا زمان فعالیت اصناف و بازاریان همانطور که قبلا اعلام شده تا ساعت ۱۹ است که در صورت تخطی از این دستور از سوی بازاریان با آنها برخورد قانونی می شود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه براساس دستور رئیس جمهور تعطیلی همه بازار و اماکن عمومی تا ۱۵ فروردین امسال تداوم دارد، گفت: از همه مردم و بازاریان انتظار داریم با رعایت مقررات اعلام شده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

سیدمحمدی در ادامه با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا ۴۳ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری های تنفسی جان باخته اند، خاطرنشان کرد: در طی این مدت ۱۳۰ هزار نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به دلیل بیماری های تنفسی و یا مشکوک به کرونا بستری شده اند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر به دلیل بیماری تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) پذیرش شده و چهار نفر ترخیص شده اند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه براساس پیش بینی های کارشناسان وزارت بهداشت موج دوم ویروس کرونا سخت تر و خطرناک تر از موج نخست است، تاکید کرد: اتحادیه ها با ورود در این امر از فعالیت اصنافی که ضرورت ندارد، جلوگیری به عمل آورند، همچنین از تردد غیر ضروری مردم در سطح شهرستان نیز ممانعت شود.

سیدمحمدی ادامه داد: ترددها و تجمعات غیر ضروری مردم که از ویژگی های ایام نوروز است میزان آلودگی آنان را افزایش می دهد و همه این محدودیت ها در راستای سلامتی جسمی و امنیت روانی در سطح جامعه پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا با اعلام اینکه براساس قانون فقط هلال احمر و کمیته امداد مجاز به اعلام شماره حساب کمک های مردمی هستند، گفت: متاسفانه بعضی از افراد با سوءاستفاده از وضعیت حاکم بر جامعه، مبادرت به اعلام شماره حساب در فضای مجازی و آمادگی جهت جمع آوری کمک های مردمی می کنند که از همه مردم انتظار داریم به اینگونه افراد اعتماد نداشته باشند.

وی با تقدیر از همه کسانی که از نخستین ساعات و روزهای شیوع ویروس کرونا در راستای یاری رساندن به مردم در سطح شهرستان فعالیت می کنند، یادآور شد: از پزشکان و پرستاران، سپاه و بسیج، نیروهای امدادگر هلال احمر، نیروی انتظامی و ارتش که در طی این مدت با مردم همراهی کردند قدردانی می کنم.

سیدمحمدی همچنین همراهی رسانه ها و خبرنگاران را در راستای کاهش مخاطرات اجتماعی و روانی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: قدردان رسانه هایی هستیم که در این مدت در انعکاس اخبار و توصیه های بهداشتی و نکات پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با مشئولان همراهی می کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح