کد خبر : 158033
تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 10:02
-

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیرچرخ امکان پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیرچرخ امکان پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه 200 هزار مترمکعب از محورهای کوهستانی گیلان برفروبی شده است، افزود: به جز محور پونل – خلخال، تردد در سایر محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد. محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، با اشاره به بارش برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه 200 هزار مترمکعب از محورهای کوهستانی گیلان برفروبی شده است، افزود: به جز محور پونل – خلخال، تردد در سایر محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال در شهرستان تالش، پونل به خلخال در شهرستان رضوانشهر، بره سر – تتکابن در حوزه شهرستان رودبار، اشکورات شهرستان رودسر، خشک آب – آبی نام در شهرستان سیاهکل و خصیل دشت در حوزه شهرستان املش در روزهای پایانی نخستین ماه سال جاری، اظهار کرد: همچنان عملیات برفروبی در برخی محورهای کوهستانی استان گیلان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 200 هزار مترمکعب از محورهای کوهستانی گیلان برفروبی شده است، افزود: به جز محور پونل – خلخال که در حال حاضر مسدود بوده و راهداران استان در تلاش برای بازگشایی آن هستند، تردد در سایر محورهای ذکر شده با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق همچنان قابل توجه است، تلاش راهداران برای برفروبی خاتمه نیافته و با حضور 270 نیروی راهدار برفروبی و پاکسازی محورها ادامه دارد و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در مدت مذکور 265 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری حالت آماده باش کامل داشته که از این تعداد یکصد دستگاه به طور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای کوهستانی و برفگیر استان می باشند.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات راهداران با هدف کاهش تصادفات و سوانح جاده ای، ارتقای ایمنی محورها و تسهیل در عبور و مرور رانندگان است، گفت: بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی مشکلاتی را برای آن دسته از رانندگانی که به علت نداشتن تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به این محورها عزیمت کرده بودند به وجود آورد که با حضور به موقع راهداران استان گیلان به 120 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد.

نازک کار از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب و رعایت احتیاط لازم در رانندگی، به ویژه در محورهای برفگیر از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها، شماره 33311111 مرکز بی سیم اداره کل راهداری استان و همچنین سامانه پیام کوتاه 1000141 از وضعیت راه ها مطلع شوند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح