کد خبر : 144678
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 10:06
-

تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکاست

تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکاست

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکا و افول قدرت آنهاست. به گزارش  ایسنا ، امیر احمدرضا پوردستان در آئین بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص در نیروهای مسلح عنوان کرد: صیاد شیرازی بزرگ مردی بود که هیچ واهمه

تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکاست

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس و سردرگمی آمریکا و افول قدرت آنهاست.

به گزارش  ایسنا ، امیر احمدرضا پوردستان در آئین بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و ۱۱۰ شهید شاخص در نیروهای مسلح عنوان کرد: صیاد شیرازی بزرگ مردی بود که هیچ واهمه ای از انجام کارهای سخت و دشوار نداشت.

امیر پوردستان افزود: وی با اعتقاد و توکل به خدا،بزرگ ترین گره های موجود در صحنه دفاع مقدس را باز می کرد و در میدان های نبرد به ایفای نقش می پرداخت.

وی اظهار کرد:صیاد شیرازی دارای هوش و نبوغ در امور نظامی و تدبیر در گذر از شرایط سخت بود،او با روح وسیع و اخلاص،خدمات ارزنده ای به نظام جمهوری اسلامی ارائه کرد و هیچ گاه برای مطرح شدن و کسب نام و شهرت، قدمی برنداشت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش مهم ترین ویژگی صیاد شیرازی را ولایت مداری برشمرد و بیان کرد: ولایت مداری در همه رفتار و منش او نقش داشت و هرگز قرائت به رای نمی کرد و قرائت او از رویدادها، همان قرائت ولی‌فقیه بود، وی در تمام عرصه ها گوش به فرمان ولایت فقیه بود و در مقابل امر رهبر انقلاب همچون سربازی مخلص عمل می کرد.

امیر پوردستان گفت: ایجاد قرارگاه مشترک سپاه و ارتش که در دوران دفاع مقدس به عنوان یک حرکت بزرگ شکل گرفت توسط صیاد شیرازی پایه گذاری شد و پیروزی های زیادی را رقم زد.

وی افزود: همه شهیدان انقلاب اسلامی روح بزرگی داشتند و برای آسایش و امنیت دیگران در راه خدا به شهادت رسیدند، شهدایی چون صیاد شیرازی و چمران و دیگر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از چنین روحیه ای در دفاع از مردم ستمدیده برخوردار بودند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به خسارات و تلفات سیل اخیر عنوان کرد: امروز نیز افرادی هستند که با همان روحیه بزرگ برای خدمت به مردم، روز و شب نمی شناسند و کمبود اعتبارات و امکانات موجب دست کشیدن آن ها از انجام وظایف انسانی و دینی شان نمی شود.

وی اظهار کرد: پیچ‌های تاریخی نیز همانند پیچ‌های طبیعی هستند و اگر به الزامات و ابعاد مختلف آن توجه نشود،خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به وجود می آورند.

امیر پوردستان بیان کرد: در طول تاریخ، رویدادهایی مانند پیروزی انقلاب اسلامی، فروپاشی شوری سابق و بیداری اسلامی نشان گر افول قدرت سیاسی و نظامی آمریکا بود.

وی گفت:آمریکا دیگر قدرت جنگ نظامی را ندارد، از این رو به راهبردهای دیگری روی می آورد تا ضعف و افول قدرت خود را جبران کند؛راهبردهایی چون تفرقه میان شیعه و سنی و اسلام هراسی و تحت فشار قرار دادن سپاه در ایران از جمله این راهبردهاست.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش عنوان کرد: ماجرای تروریست خواندن سپاه، نشانه ضعف، ترس، سردرگمی آمریکا و افول قدرت آن‌هاست، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،تمامی حوادث و اتفاقات در ایران توسط آمریکا کنترل می شد اما با پیروزی انقلاب، بسیاری از امتیازات از آمریکا سلب شد از این رو عداوت و دشمنی آمریکا علیه ایران شدت گرفت.

امیر پوردستان افزود: البته دشمنی آمریکا علیه ایران تنها به واسطه از دست دادن منافع سیاسی و اقتصادی اش بعد از انقلاب نیست بلکه ادبیات انقلاب اسلامی است که در جان و روح ملت ها نفوذ کرده است و این خطر بزرگی برای آمریکا به شمار می رود.

وی گفت: اگر سپاه در سوریه، عراق و لبنان ورود نمی‌کرد، امروز نامی از این کشورها وجود نداشت و تروریست‌ها چهره این کشورها را تغییر داده بودند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش عنوان کرد: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا، شرایط را برای نیروهای این کشور در منطقه سخت تر خواهد کرد.

وی بیان کرد: قبل از این نیروهای آمریکایی در منطقه از سایه خودشان نیز هراس داشتند و با تروریست شدن نیروهای آمریکا در غرب آسیا، وحشت زیادی وجود نیروهای آمریکایی را گرفته است و قطعا شرایط برای نیروهای نظامی آمریکا در منطقه سخت تر می شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح