کد خبر : 117310
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 23:39
-

تشدید نگرانی‌های مسئولان یزد از تردد‎های غیرضروری شهروندان

تشدید نگرانی‌های مسئولان یزد از تردد‎های غیرضروری شهروندان

ایسنا/یزد مقابله با کرونا در کنار اقدامات دولتمردان نیازمند همراهی مردم نیز است ولی متأسفانه با وجود توصیه‌های جدی و مکرر دست‌اندرکاران ستاد مقابله با کرونا در استان یزد هنوز شاهد رفت و آمدهای غیرضروری درون شهری در سطح یزد هستیم که برای حفظ سلامتی مردم، معضلی نگران‌کننده است. ویروس کرونا میهمان ناخوانده‌ای است که در

تشدید نگرانی‌های مسئولان یزد از تردد‎های غیرضروری شهروندان

ایسنا/یزد مقابله با کرونا در کنار اقدامات دولتمردان نیازمند همراهی مردم نیز است ولی متأسفانه با وجود توصیه‌های جدی و مکرر دست‌اندرکاران ستاد مقابله با کرونا در استان یزد هنوز شاهد رفت و آمدهای غیرضروری درون شهری در سطح یزد هستیم که برای حفظ سلامتی مردم، معضلی نگران‌کننده است.

ویروس کرونا میهمان ناخوانده‌ای است که در دو ماه اخیر بیشتر کشورهای دنیا را درگیر خود کرده و ایران نیز از این ویروس در امان نمانده و تاکنون مبتلایان زیادی داشته است ولی جدی نگرفتن ابتلا به کرونا از سوی برخی شهروندان موجب شده تا علاوه بر دغدغه مقابله با شیوع این ویروس نوظهور، مسئولان درگیر مدیریت چالش‌هایی نظیر کاهش تردد درون شهری و اجرای طرح‌هایی نظیر فاصله‌گذاری اجتماعی شوند.

پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در کنار اقدامات دولتمردان نیازمند همراهی مردم نیز است ولی متأسفانه علی‍‌رغم توصیه‌های جدی و مکرر دست‌اندرکاران ستاد مقابله با شیوع کرونا در استان هنوز شاهد رفت و آمدهای درون شهری در سطح شهر یزد هستیم.

اهمیت همراهی مردم به عنوان رمز عبور از شیوع کرونا زمانی دو چندان می‌شود که بدانیم آمار مبتلایان و مراجعه افراد بدحال به مراکز درمانی یزد، بعد از ۱۳ فروردین افزایش یافته و دلیل اصلی آن افزایش ترددهای غیرضروری در سطح شهر و عدم رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی از سوی شهروندان است.

 

نگران افزایش مبتلایان به کرونا در هفته آینده هستیم

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد با تأکید بر ضرورت بررسی وضعیت مناطق مختلف استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اهمیت برنامه‌ریزی برای اقدامات آتی ستاد در این زمینه، اظهار کرد: همکاری خوب مردم طی هفته گذشته و کاهش ترددها، موجب کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا در استان شده است.

وی با اشاره به ضرورت تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان یزد، افزود: با توجه به افزایش ترددهای درون شهری، نگرانی‌های جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته جاری و آینده وجود دارد.

استاندار یزد در این رابطه از تمام شهروندان خواست همکاری خود در روزهای آتی و به ویژه جشن‌های نیمه شعبان را ادامه دهند و از ترددهای غیر ضروری جداً خودداری کنند.

 

افزایش مجدد ترددهای غیرضروری دورن شهری

«محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز با اشاره به افزایش آمار ترددهای درون شهری، گفت: اگر چه در روزهای گذشته شاهد کاهش تردد در سطح معابر شهری بودیم ولی امروز متاسفانه دوباره  تردد نسبت به روز گذشته افزایش داشت.

وی افزود: یکی از دلایل این موضوع شاید این باشد که مردم گمان کرده اند محدودیت های ترافیکی تا روز سیزده نوروز بوده است.

معاون استاندار یزد با اشاره به این‌که طبق اطلاع رسانی‌های صورت گرفته، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز ۲۰ فروردین است، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده، گفت: موفقیت این محدودیت ها کاملا به همراهی مردم در این زمینه وابسته است.

 

قطع چرخه انتقال کرونا مستلزم همراهی شهروندان است

«سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت همکاری تمام اقشار جامعه برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: حضور نسبتاً زیاد خودروها و خانواده‌های یزدی در مبادی ورودی و خروجی شهر یکی از مباحث نگران کننده برای مقابله با شیوع کرونا در این شهرستان است.

وی افزود: متأسفانه علی‌رغم تذکرهای مکرر مبنی بر در خانه ماندن هنوز شاهد حضور شهروندان و تردد خودروهای شخصی در سطح شهر یزد هستیم.

رستگاری قطع کردن چرخه شیوع کرونا در یزد را مستلزم همکاری شهروندان عنوان و تصریح کرد: تردد خودروهای شخصی در داخل و خارج معابر شهری یکی از جدی‌ترین چالش‌های مقابله با شیوع کرونا است.

فرماندار یزد افزایش ترددهای درون شهری بعد از ۱۳ فروردین را یکی از مباحث نگران کننده برای ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در این شهر دانست و بیان کرد: نتیجه گرفتن تمام اقدامات قرنطینه و کاهش عبور و مرور در سطح شهر یزد مستلزم توجه و همراهی مستمر شهروندان تا پایان این بحران نوظهور است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح