کد خبر : 124128
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 14:23
-

تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است

تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است

ایسنا/خراسان رضوی وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند با مسئولان ارتباط و تعامل داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است. حجت الاسلام و المسلمین خطیب با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ

تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است

ایسنا/خراسان رضوی وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند با مسئولان ارتباط و تعامل داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشد، بیان کرد: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد اقتصادی، دشمن‌ستیزی و هر حرکتی که دشمن در مجموعه نظام انجام دهد، به کار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز کشوری سربلند و سرافراز در مقابل توطئه ها، خیانت‌ها و فتنه‌ها داریم و در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده‌ایم، این را مدیون مردم هستیم. مردم با همراهی، مشارکت و صبوری شان مسیر و بستر پیروزی را فراهم کرده اند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: گرچه مردمی با سلیقه‌های مختلف و نگاه‌های متفاوت داریم؛ اما همه یک ملت هستیم و باید خدمتگزاری را برای همه آن‌ها سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید به عنوان مسئولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آن‌ها بتوانند با مسئولان ارتباط و تعامل داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم حلال مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه مردم نشان داده اند، مردمی صبور، فهیم و همیشه حاضر در صحنه هستند، افزود: هوشیاری و هوشمندی مردم بالاست و تحلیل‌های آن‌ها کمتر از مسئولان نیست.

وزیر اطلاعات ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم را به حضور در میان مردم دانست و خاطرنشان کرد: به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، آن‌ها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌های موجود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با بیان اینکه به گفته دوست و دشمن حضور رئیس جمهوری در میان مردم باعث رضایت مندی آن‌ها در شرایط سخت معیشتی شده است، اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند که مسئولان دغدغه‌های آن‌ها را دارند با آن‌ها همراهی می‌کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره‌برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم بوده است، گفت: همراهی و هم‌افزایی مسئولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند و این پیروزی را مرهون همراهی و صبوری مردم هستیم. تحقق شعارهای دولت مردمی سیزدهم همچون عدالت، فسادستیزی و خدمت به مردم باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره‌برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به اینکه امروز خروج خفت‌بار آمریکا از منطقه و پیشرفت‌های کشور در اوج تحریم‌ها صحنه‌های مختلفی از سربلندی کشور است که دشمن به آن اعتراف می‌کند، تصریح کرد: این‌ها فرصت‌هایی است که با درایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم محقق شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح