کد خبر : 185789
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 ژانویه 2022 - 16:13
-

تعرفه 1400 مانع توسعه شهر اردبیل نیست

تعرفه 1400 مانع توسعه شهر اردبیل نیست

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: تعرفه 1400 نه تنها مانع توسعه شهر اردبیل نیست بلکه به ارتقا کیفیت زندگی مردم کمک خواهد کرد. حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک ایام‌الله دهه فجر به عظمت یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: هر چند امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی با شکوه مردمی در


تعرفه 1400 مانع توسعه شهر اردبیل نیست

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: تعرفه 1400 نه تنها مانع توسعه شهر اردبیل نیست بلکه به ارتقا کیفیت زندگی مردم کمک خواهد کرد.

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک ایام‌الله دهه فجر به عظمت یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: هر چند امسال به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی با شکوه مردمی در یوم‌الله 22 بهمن اتفاق نمی‌افتد اما حضور معنوی و پشتیبانی همیشگی ملت ایران بزرگترین صیانت و قدرت نرم را برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به وجود می‌آورد.

وی با قدردانی از اعضای شورای شهر در بررسی تعرفه سال 1400 و تصویب تعرفه عوارض محلی و بها خدمات شهرداری در جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: تعرفه راهبردی برای توسعه شهر اردبیل است و ما براساس این تعرفه به راحتی می‌توانیم خدمات شهری را ارتقا داده و حتی به کاهش هزینه‌ها کمک کنیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد:‌ قطعا به تناسب توسعه شهری باید هزینه‌ها را در مجموعه شهرداری کاهش دهیم که در تعرفه سال آینده با یک دید کارشناسی و دقیق تعادل مناسبی را در بخش هزینه‌ای و درآمدها شاهد هستیم.

لطف‌اللهیان افزود: ما نه تنها با افزایش رقم تعرفه به سختی پرداختی‌های مردم اقدام نکردیم بلکه با نگاهی درست به ارتقا کیفیت زندگی شهروندان سعی کردیم تا یک تعرفه واقع‌بینانه را برای سال آینده تدوین و تدارک ببینیم تا در همه ابعاد یک توسعه متوازن و معقول در شهر اردبیل اتفاق بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: البته این نکته را نیز باید به یاد داشته باشیم که توسعه شهری هزینه‌ای را در بر می‌گیرد و ما در تعرفه سال آینده با نگاهی جامع سعی کردیم تا محور توسعه شهر اردبیل را در ابعاد مختلف ملاک و معیار اهداف و برنامه‌ها قرار دهیم.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: تعرفه سال آینده در عین جامعیت، برنامه‌ای راهبردی برای شهرداری اردبیل است تا به یک توسعه متوازن شهری برسیم و در کنار آن در تعرفه 1400 تمام قوانین و مقررات ملی و احکام قضایی لحاظ شده و از یک جامعیت کامل برخوردار است.
وی بیان کرد: نه تنها رغبتی به افزایش هزینه‌ها و تحمیل آن به مردم نداشتیم بلکه واقع‌بینانه بها خدمات را در نظر گرفته و سعی و تلاشمان بر این بوده تا حتی پایین‌تر از قیمت در نظر گرفته شده اقدامات و هدف‌گذاری‌ها انجام و بها خدمات به شکل واقع‌بینانه در تعرفه لحاظ شود.

لطف‌اللهیان نمونه تعرفه تعیین شده در سال آینده را پرداختی روزانه 60 تومان برای هر شهروند از بابت هزینه جمع‌آوری و دفع پسماند اعلام کرد و گفت: این رقم حتی 50 درصد قیمت تمام شده فعالیت انجام شده در این حوزه نیست و ضرورت دارد به صورت دقیق این اعداد و ارقام مورد بررسی قرار گرفته تا به تناسب کیفیت زندگی تعرفه سال آینده با دید واقع‌بینانه مورد توجه باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: تعرفه سال آینده نه تنها مانع توسعه شهر اردبیل نیست بلکه شرایط کرونایی نیز در آن لحاظ شده و در برخی حوزه‌ها شاهد کاهش رقم تعرفه هستیم.
لطف‌اللهیان در مورد توجه شورا و شهرداری برای احیای بافت فرسوده و ارائه بسته‌های تشویقی برای احیاکنندگان این بافت با ارزش تصریح کرد: ما حتی جلوتر از دستگاه‌های دولتی این بسته‌های تشویقی را برای شهروندان اعلام کردیم تا از ساخت و ساز در این مناطق استقبال شود.

وی گفت: قطعا تعرفه 1400 به توانمندی مناسب محروم کمک کرده و محدودیت‌های توسعه‌ای را از بین می‌برد و ما به یک توسعه متوازن شهری خواهیم رسید.

لطف‌اللهیان همچنین به احداث حوضچه شیرابه دفع زباله اشاره کرد و افزود: با کسر اعتبار از پروژه محوطه‌سازی و فنس‌کشی در این مجموعه، تمام تلاش شهرداری بر این است تا هر چه سریعتر حوضچه شیرابه پسماند در محل دفع زباله عملیاتی شود تا دغدغه‌های زیست محیطی رفع شود.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش شهرداری بر این است تا در آزادسازی محوطه پیرامونی عالی‌قاپو با مالکین به توافق برسد ولی در صورتی که توافقی حاصل نشود ما به اعمال ماده 9 روی می‌آوریم و با پرداخت نقدی به حساب صاحبان ملک اجرای این ماده قانونی را انجام خواهیم داد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح