کد خبر : 116142
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:00
-

تعطیلی سینمای ورامین در سکانس کرونا

تعطیلی سینمای ورامین در سکانس کرونا

ایسنا/تهران تنها سینمای جنوب تهران دو سال است که به دلیل شیوع کرونا و درآمد پایین تعطیل شده است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: سینمای ورامین طی ۵۰ سال گذشته تنها سینمای جنوب استان تهران بود اما دو سال است که بدلیل درآمد کم و پاندمی کرونا فعالیت نمی‌کند. طاهر

تعطیلی سینمای ورامین در سکانس کرونا

ایسنا/تهران تنها سینمای جنوب تهران دو سال است که به دلیل شیوع کرونا و درآمد پایین تعطیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: سینمای ورامین طی ۵۰ سال گذشته تنها سینمای جنوب استان تهران بود اما دو سال است که بدلیل درآمد کم و پاندمی کرونا فعالیت نمی‌کند.

طاهر طاهری ادامه داد: سال تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳۷۳ و شروع فعالیت آن در فرهنگسرای رازی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین بوده و تاکنون در حال فعالیت است.

وی در خصوص مراکز فرهنگی ، هنری و مطبوعاتی فعال شهرستان ورامین نیز بیان کرد: شش کتابخانه عمومی فعال ، ۱۲ نشریه محلی در قالب های مختلف وجود دارند که این مورد در استان تهران بی نظیر است، ۱۳ دفتر نمایندگی نشریه کشوری وجود دارد که پنج عدد از آنها فعال است ، ۱۲ تا افست چاپخانه و ۱۳ کانون و دفتر تبلیغاتی فعال داریم و ۲۳ آموزشگاه هنری ، ۲۰ کتابخانه در مساجد و ۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان فعالیت دارند.

طاهری با انتقاد از مشکلات برخی کیوسک های مطبوعاتی و فعالیت های خارج از حیطه فرهنگی این کیوسک ها اظهار کرد: کیوسک های مطبوعاتی فقط مجوز فروش نشریات دارند ولی متاسفانه اکثرا از حوزه عرضه مطبوعات و اقلام فرهنگی خارج شده اند و در حال حاضر این اداره هیچ گونه مجوزی برای کیوسک های مطبوعاتی بنا به ضوابط اعلام شده ندارد.

وی در خصوص فرهنگسراهای ورامین عنوان کرد: فرهنگسرای زنده یاد شاعر آیینی ژولیده نیشابوری واقع در شهرک مدرس به علت واقع شدن این مرکز در حاشیه شهرک مدرس و عدم تخصیص نیروی انسانی دچار سرقت های متوالی شد و هم اکنون غیر فعال است، فرهنگسرای رازی نیز یکی از مراکز فرهنگی شهر بوده که با قدمت بالایی که دارد با توجه به رشد جمعیت کنونی جوابگوی اصحاب فرهنگ و هنر نیست و کمبود فضا یکی از مشکلات به شمار می‌رود، فرهنگسرای ارشاد در میدان ولیعصر(عج) ۱۲ سال است در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و هم اکنون پلیس راهور شهرستان در آنجا مستقر است ، که نیاز است شهرداری نسبت به تامین فضایی جهت استفاده پلیس راهور تامین و مرکز مذکور را به اصحاب فرهنگ و هنر بازگرداند.

طاهری از دیگر وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تایید نام واحدهای صنفی دانست و بیان کرد: نامگذاری واحد های صنفی به عهده این اداره و هم اکنون سامانه سردر واحدهای صنفی جهت ثبت و اخذ مجوز در حال فعالیت بوده و نظارت میدانی آن بر عهده اتحادیه ها و اداره اماکن است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ورامین کمبود منابع مالی و اعتبارات را برای این اداره مشکل ساز دانست و ادامه داد: در تجهیزات فنی مورد نیاز  برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مشکل جدی داریم و  در خصوص پروژه های نیمه تمام باید به ساختمان گالری نیمه تمام واقع در محوطه فرهنگسرای رازی اشاره کنم که این پروژه ۱۲ ساله به علت نداشتن تخصیص بودجه استانی بلاتکلیف مانده و نیاز است این مرکز در آینده تکمیل و تجهیز شود و در اختیار هنرمندان این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح