کد خبر : 166846
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 10:47
-

تعمیر، تجهیز و تکمیل سه پروژه ورزشی؛ ره آورد سفر وزیر ورزش به ملایر

تعمیر، تجهیز و تکمیل سه پروژه ورزشی؛ ره آورد سفر وزیر ورزش به ملایر

عصر امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک ساعته، به شهرستان ملایر از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و نیازمندی‌های این بخش قرار گرفت. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، در حاشیه این  بازدید مشکلات و کمبودها توسط نمایندگان ملایر مطرح شد

عصر امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک ساعته، به شهرستان ملایر از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها و نیازمندی‌های این بخش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، در حاشیه این  بازدید مشکلات و کمبودها توسط نمایندگان ملایر مطرح شد و وزیر ورزش در زمینه تعمیر و تجهیز و تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری، خانه جوانان و خانه کشتی ملایر، استخر سرپوشیده و زمین چمن سامن قول مساعد داد.

سخنگوی کمیسیو ن فرهنگی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت اول وزارت خانه ورزش و جوانان در سال جاری تکمیل و افتتاح پروژه هایی است که حداقل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: ورزشگاه 5 هزار نفری نیز پیشرفتی بالا دارد و امسال قطعا فاز اول این طرح  به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در حاشیه این بازدید به نیازمندی‌های ملایر در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: استخر سرپوشیده و زمین چمن سامن جزو اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

وی به وجود 2 تیم لیگ برتری در ملایر اشاره کرد و افزود: اسلام شهر آق گل نیز که به تازگی به شهر تبدیل شده از نظر اماکن ورزش دچار کمبود است و با توجه به وجود 12 هزار نفر جمعیت در این شهر باید احداث اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر خاطرنشان کرد: طی رایزنی‌ها، وزیر ورزش در زمینه تأمین اعتبار 50 میلیون تومانی برای تعمیر و تجهیر خانه جوانان و تأمین اعتبار 70 میلیون تومانی به منظور تعمیر و تجهیز خانه کشتی ملایر قول مساعد داد، همچنین مقرر شد اعتبارات لازم برای اتمام زمین چمن و استخر سرپوشیده سامن تأمین شود.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با بیان اینکه این بازدید به منظور تکمیل نهایی ورزشگاه پنج هزار نفری توسط وزیر صورت گرفته است، گفت: فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر شامل نصب چمن مصنوعی، ‏صندلی، تابلوی اسکوربرد، سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است ‎ .

محمد کاظمی با بیان اینکه هدف ما از این بازدید شناسائی و رفع مشکلات و کمبودهای موجود برای افتتاح نهایی است، افزود: با توجه به آنکه تکمیل پروژه‌های ورزشی از محل معاونت ساخت و توسعه این وزارت خانه صورت می‌گیرد بنابراین قول مساعد وزیر را در این زمینه گرفتیم.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی موقت این طرح مشکلی نداریم فقط برای تکمیل شدن نهایی نیازمند تزریق اعتبارت لازم هستیم، خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان چند طرح بزرگ عمرانی ورزشی بهره برداری می ‏شود که علاوه بر افزایش سرانه فضای ورزشی استان، کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش خواهد داشت ‎ .

تکمیل نهایی ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر نیازمند 20 میلیار تومان اعتبار

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون 17 میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر تکمیل نهایی   این پروژه نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است.

مهدی رضائی افزود: عملیات خاک برداری این ورزشگاه در سال 1389 توسط شرکت پیوند ساز عمران، کیلد زده شد و عملیات اجرائی آن رسماٌ توسط شرکت عماد پیمان در سال 1394 آغاز شد.

وی با بیان اینکه فاز نخست این ورزشگاه شامل نصب چمن مصنوعی، ‏صندلی، تابلوی اسکوربرد، دکل و سیستم روشنایی، پیست تارتان، ساخت رختکن و سرویس بهداشتی است، ادامه داد: برای تکمیل پروژه در فاز اول مواردی چون نصب نرده برای سکوها، اجرای مسیر آمبولانس، انشعابات آب و برق و ساخت و نصب سردرب ورودی نیاز است.

رضائی با بیان اینکه اتمام این فاز نیازمند 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار است، گفت: فاز دوم ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر امسال تکمیل محوطه و پارکینگ، تکمیل فضای زیرسکوها ، ساخت اتاق کنفرانس، انتظامات، نمازخانه، تأسیسات، محل استقرار خبرنگاران  رختکن، بخش اداری و مدیریت است و درحال حاضر این فاز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه پروژه استخر سر پوشیده سامن نیز در سال 1395 شروع شد، گفت: تاکنون افزون بر 250 میلیون تومان اعتبار صرف این پروژه شده و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه حداقل برای تکمیل این طرح 4.5 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز اشست، افزود: زیربنای این استخر 2 هزار متر مربع بوده و دارای بخش هایی چون رختکن، سرویش بهداشتی، تأسیسات، مدیریت و … است.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح