کد خبر : 159313
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 16:19
-

تقدیر نماینده نهاوند از عملکرد وزارت نیرو در مدیریت سیل

تقدیر نماینده نهاوند از عملکرد وزارت نیرو در مدیریت سیل

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات وزارت نیرو در مدیریت سیلاب، شایسته قدردانی است، گفت: برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور این نیاز بیش‌از پیش احساس می‌شود به

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات وزارت نیرو در مدیریت سیلاب، شایسته قدردانی است، گفت: برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور این نیاز بیش‌از پیش احساس می‌شود
به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، حسن بهرام‌نیا با اشاره به سیلاب و بارش های اوایل سالجاری در نقاط مختلف کشور، افزود: وزیر نیرو و همکارانشان از همان ابتدا پای کار بودند و دائم با پایش، میزان ورودی و خروجی آب سدها، تأسیسات آبی را مدیریت می کردند که بنده نیز در کمیسیون انرژی مجلس از اقدامات شایسته ایشان تقدیر کردم.
بهرام نیا تصریح کرد: امروز کشور در بحث سیلاب خسارات زیادی را متحمل شده که خوشبختانه با ورود همه‌جانبه دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های نظامی این مشکلات بر مردم سیل‌زده هموارتر شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب سالم و تصفیه‌ شده برای ۲۳ روستا در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند در بحث بارش‌های اخیر رکورددار جهانی، کشوری و استانی با بارش ۱۶۰ میلی‌متر در ۲۴ ساعت بود، گفت: با آمادگی‌هایی که پیش از بحران از طرف مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت این خسارات در نهاوند به حداقل رسید اما بازهم با این وجود طبق آخرین آمار ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های راه، منازل مسکونی و کشاورزی شهرستان وارد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان نیز اظهار کرد: با پیگیری های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اعتبار مصوب سد گرین از 4 میلیارد تومان به 17 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
منصور ستوده با بیان اینکه قرارداد سد مخزنی گرین با تخصیص 22 میلیون مترمکعب منعقد شده است، افزود: ارتفاع، طول و عرض این سد به ترتیب ۷۰، ۳۳۶ و 8 متر است.
وی حجم مخزن سد گرین در رقوم نرمال بهره برداری را 10 میلیون مترمکعب و حجم تنظیم این سد ۲۲.۱ میلیون مترمکعب خواند و تصریح کرد: نوع سیستم انحراف آب این سد کالورت و فرازبند است که طول آن 320 متر است.
وی با اشاره به آزاد بودن سرریز سد گرین و با بیان اینکه این سد سه سیستم تراز آبگیری دارد، خاطرنشان کرد: سطح حوزه آبریز رودخانه در ساختگاه انتخابی 52 کیلومتر است.
ستوده با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب سد گرین در سال 97، یک میلیارد و 875 میلیون تومان بوده است، بیان کرد: اعتبار این سد در لایحه بودجه سال 98، چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که با همت و تلاش نماینده مردم نهاوند در مجلس به 17 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که اعتبار مصوب در مقایسه با سال گذشته ۹ برابر رشد فزاینده داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح