کد خبر : 172266
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دسامبر 2021 - 14:48
-

تمام شهرک های صنعتی نیازمند نیروی کار هستند

تمام شهرک های صنعتی نیازمند نیروی کار هستند

ایسنا/تهران فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: شهرک‌های صنعتی استان، همگی مشکل نیروی کار دارند و باید برای فرهنگ کار تدبیری شود و عزیزان بدانند همه کارها اداری نیست و خط تولید کشور هم به حضور جوانان فنی و پرتلاش کشور نیاز دارد. مهدی علمدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در

تمام شهرک های صنعتی نیازمند نیروی کار هستند

ایسنا/تهران فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: شهرک‌های صنعتی استان، همگی مشکل نیروی کار دارند و باید برای فرهنگ کار تدبیری شود و عزیزان بدانند همه کارها اداری نیست و خط تولید کشور هم به حضور جوانان فنی و پرتلاش کشور نیاز دارد.

مهدی علمدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص وظایف بسیج کارگران و کارخانجات گفت: اصل مأموریت ما بحث حمایت از تولید داخلی، فرهنگ کار و استفاده از کالای داخلی و موضوع رفع موانع تولید از جمله وظایف ما است.

وی با انتقاد از وجود موانع در راه تولید اظهار کرد: متأسفانه بعضی موانع در راه تولید سبب شده تولیدکنندگان فراری شوند. دشمن هم نمی‌خواهد پیشرفت ما را ببیند و به جنگ اقتصادی روی آورده است. کشور هم در حال جنگ اقتصادی است و دشمن با تمام ظرفیت برای به زانو در آوردن ما به میدان آمده است که در فضای رسانه و مجازی به دروغ به جوانان خوراک می‌دهند.

علمدار، ظرفیت رسانه‌ها را برای تبلیغات کالاها و تولیدات ایرانی بالا دانست و تصریح کرد: ظرفیت رسانه‌ها و رسانه ملی در تبلیغات کالای ایرانی بسیار زیاد است و در این خصوص توجه خوبی برای معرفی تولیدات به مردم و تشویق مردم در راستای استفاده از تولیدکنندگان شده است که جای تقدیر دارد.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سید الشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: حضور مسئولین در شهرک‌های صنعتی و آشنایی با موانع تولید و هدایت موضوع رفع موانع تولید برای برطرف شدن در جلسات و حل آنها، قوت قلب تولیدکنندگان است، البته بعضی‌ها هم از پشت میز خود تکان نمی‌خورند و راه نجات کشور را در بیرون می‌دانند، در حالی که خیلی از این کشورها مشکلات عدیده مالی و اجتماعی دارند، اما اگر سیاست اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم، پیروز خواهیم شد.

علمدار با اشاره به شرایط کرونا در یک‌سال گذشته و کارهای انجام شده نیز گفت: در یک‌سال گذشته و شرایط سخت کرونا خدمات خوبی برای شهرک‌های صنعتی اقدام شد، از جمله ضدعفونی کردن کارگاه‌ها و واحدها تولیدی، تهیه بسته‌های معیشتی برای کارگران و برای ایجاد نشاط کارگری و کارفرمایی با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی. هم چنین برای افزایش آگاهی کارگران از مسائل حقوقی، مشاوره‌های حقوقی و خانوادگی به صورت رایگان نیز ارائه شده است.

وی اظهار کرد: در تمامی شهرک‌های صنعتی استان تهران حضور یافته‌ام و این شهرک‌های صنعتی همگی مشکل نیروی کار دارند و باید برای فرهنگ کار تدبیری شود و عزیزان بدانند همه کارها اداری نیست و خط تولید کشور هم به حضور جوانان فنی و پرتلاش کشور نیاز دارد و امروز در نگاه به کار و فرهنگ تولید مشکل داریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح