کد خبر : 110748
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:33
-

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه گفت: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ده ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است. سرهنگ محمدحسین سلیمی صبح امروز (۳۰ آبان‌ماه) در دیدار امام جمعه سلطانیه با بسیجیان این شهرستان با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هفته بسیج، گفت: هدف از گرامی‌داشت هفته بسیج تجدید

تنظیم برنامه راهبردی ده ساله بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه گفت: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ده ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

سرهنگ محمدحسین سلیمی صبح امروز (۳۰ آبان‌ماه) در دیدار امام جمعه سلطانیه با بسیجیان این شهرستان با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هفته بسیج، گفت: هدف از گرامی‌داشت هفته بسیج تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و لبیک به منویات مقام معظم رهبری و بزرگداشت جان‌فشانی‌ انسان‌هایی است که بر بلندای قاموس تاریخ نقش بسته‌اند.

وی با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی، اظهار کرد: اولین شخص بسیجی امیرالمومنین (ع) بودند که تداعی‌کننده اسلام ناب محمدی است، بسیج مدرسه عشق است، مدرسه‌ای که معلم و دانش‌آموزش همه ایثار است و اطاعت از خدا و دوری از غیرخدا.

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به یاری مومنین در زمان پیامبر اکرم (ص)، افزود: زمانی که منافقان خدعه و نیرنگ می‌کردند، خداوند متعال به پیامبر می‌فرماید: خدا به وسیله مومنین تو را یاری خواهد کرد، این مومنین در عصر حاضر همین بسیجیان هستند که دین اسلام و ولی زمان خود را یاری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به نقش بسیج و عرصه‌های حضور بسیجان در جامعه و برای کشور، تصریح کرد: بسیج دو جلوه دارد یکی در عرصه صحنه‌های سخت مثل حضور و جان‌فشانی در دفاع‌مقدس و جلوه دوم در عرصه علم، خدمات‌رسانی، فرهنگی و تبلیغات است که همانند عرصه سخت بسیجیان در حال تلاش هستند.

سلیمی با تجلیل از خدمات بسیجیان در سطح جامعه که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، متذکر شد: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ۱۰ ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با بیان اینکه پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از ویژگی‌های بسیج است، با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج از طرف بسیج سپاه ناحیه سلطانیه، اضافه کرد: در هفته بسیج ۱۵۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه سلطانیه نیز به معرفی نمونه‌هایی از پیشگامان بسیجی در طول تاریخ پرداخت و با بیان اینکه برخی از یاران امیرالمؤمنین (ع) به شرطة‌الخمیس یعنی نیروهای ویژه معروف بودند، گفت: آنان همواره در خدمت امام بوده و پیمان وفاداری و جانبازی با امام بسته بودند.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب از یاران امام حسین (ع) به عنوان نمونه دوم از پیشگامان بسیجی یاد کرد و ادامه داد: بسیجیان امروز نیز سومین نمونه از ظهور و جلوه بسیجی هستند که  امام بر خلوص آنان غبطه می‌خورد و آرزوی محشور بودن با بسیجیان را دارد.

وی با یادآوری اینکه بسیجیان شبیه‌ترین افراد به یاران پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) هستند، خاطرنشان کرد: پایداری و استقامت در راه خدا و تسلیم نشدن در برابر دشمنان، محب و محبوب خدا بودن، تواضع در برابر مؤمنان و سرسختی در برابر دشمنان، دشمن‌شناسی و پیوند با ولایت از ویژگی‌های بسیجیان است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح