کد خبر : 140527
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 18:46
-

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تنها دغدغه ما در انتخابات 28 خرداد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. بهروز ندایی روز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از امروز و با دستور وزیر کشور ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به صورت رسمی وارد فرآیند انتخابات شوراهای

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تنها دغدغه ما در انتخابات 28 خرداد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

بهروز ندایی روز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از امروز و با دستور وزیر کشور ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به صورت رسمی وارد فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهور شویم.

وی خاطرنشان کرد: فردا قرار است با تشکیل هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌ها فاز بعدی انتخابات رقم بخورد و از 20 اسفند با آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر مرحله دیگری از فرآیند انتخابات انجام می شود و به مدت یک هفته مراحل ثبت نام داوطلبان شورای شهر انجام شده تا شاهد بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق مراجع چهارگانه باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: 16 فروردین سال آینده نیز ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا آغاز خواهد شد که این ثبت نام در بستر الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی انجام خواهد شد و تنها برای تائیدیه نهایی داوطلبان باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

ندائی موعد تبلیغات انتخابات شوراها را 20 تا 26 خرداد اعلام کرد و گفت: یک روز قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوع خواهد بود و 28 خرداد موعد اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر خواهد بود تا یک انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تمامی امکانات اعم از خودرویی، نیروی انسانی، بستر الکترونیکی و صندوق‌های احذ رای با تائید شعبات انجام می‌شود و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: تنها دغدغه ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است تا در برابر چشم همه بدخواهان انتخابات 28 خرداد آوردگاه تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ندایی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه 1400 شرایط کرونا و رنگ شهرها از حیث ابتلا به کرونا تغییر و تحول پیدا می‌کند، اظهار کرد: عمده تاکید بر تبلیغات کاندیدها از بستر فضای مجازی، کانال‌ها و شبکه‌ها به صورت قانونمند است و هنوز برای تشکیل ستادها و دفاتر تبلیغاتی کاندیداها نظر نهایی اعلام نشده و منتظر تصمیم  ستاد کرونا در آن ایام خواهیم بود.

وی به 23 هزار رای اولی در انتخابات خرداد ماه 1400 اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت احوال موظف است در ایام باقی مانده نسبت به صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه‌های مکانیزه اقدام کند تا در روز رای‌گیری مردم مشکلی از بابت رای نداشته باشند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح