کد خبر : 137848
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:32
-

توجه به بخش خصوصی یکی از راهکارهای تحقق شعار سال

توجه به بخش خصوصی یکی از راهکارهای تحقق شعار سال

استاندار قزوین بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اقدام در رونق تولید است، گفت: توجه جدی به بخش خصوصی و خلاص شدن دولت از تصدی‌گری باعث می‌شود به تحقق این شعار نزدیک‌تر شویم. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، اولین جلسه شورای اداری استان قزوین با موضوع تبیین شعار سال و دیدار نوروزی مدیران، با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی فرد

توجه به بخش خصوصی یکی از راهکارهای تحقق شعار سال
استاندار قزوین بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اقدام در رونق تولید است، گفت: توجه جدی به بخش خصوصی و خلاص شدن دولت از تصدی‌گری باعث می‌شود به تحقق این شعار نزدیک‌تر شویم.
به گزارش ایسنا منطقه قزوین، اولین جلسه شورای اداری استان قزوین با موضوع تبیین شعار سال و دیدار نوروزی مدیران، با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام‌جمعه موقت تهران، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، فرمانداران، ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این نشست با بیان اینکه امیدواریم سال‌جاری سالی پربرکت برای همه ما باشد، اظهار کرد: سال گذشته با فراز و نشیب‌های بسیار به پایان رسید که می‌توان از تجربیات آن بهره برد.

وی افزود: مقام معظم رهبری شعار سال‌جاری را «رونق تولید» انتخاب کردند و در روزهای پایانی سال ۹۷ نیز بیانیه‌ای تحت عنوان «گام دوم انقلاب» را در 3 فصل صادر کردند که مطالعه آن لازم است.

استاندار قزوین بیان کرد: این بیانیه در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری در تبیین شعار سال 98 بسیار راهگشا است لذا مدیران استان باید با دقت این بیانیه را مطالعه کنند تا با بهره‌گیری از آن دو راهبرد تولید و اقتصاد پایدار را به‌پیش ببریم.

وی عنوان کرد: در هدف‌گذاری‌های سال ۹۸ چندین کار اساسی ازجمله توجه به اسناد بالادستی، توجه به قوانین، اهمیت دادن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم و شعار سال 98 باید موردتوجه قرار بگیرد.

ستاد اقتصاد مقاومتی فعال‌تر شود

این مسئول یادآور شد: در سال‌جاری باید ستاد اقتصاد مقاومتی فعال‌تر شده، شورای برنامه‌ریزی و کارگروه‌های اقتصادی استان نسبت به برنامه‌ریزی مناسب اقدام کنند تا به دو هدف تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال دست‌یابیم.

وی ادامه داد: همه سازمان‌ها باید با مطالعه و هدف قرار دادن این موضوع به‌صورت جداگانه برای سازمان خود در مسیر این اهداف برنامه داشته باشند و همه باید به کمک کنند تا به اهداف تعیین‌شده برسیم.

زاهدی بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اقدام در رونق تولید است، گفت: توجه جدی به بخش خصوصی و خلاص شدن دولت از تصدی‌گری باعث می‌شود به تحقق این شعار نزدیک‌تر شویم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه دولت در این زمینه فعال‌تر باشد به رونق تولید دست خواهیم یافت لذا با برون‌سپاری خدمات می‌توان دولت را سبک‌تر کرده و با واگذاری تصدی‌گری‌ها زمینه نظارت دقیق‌تری را فراهم کرد.

این مسئول حل مشکلات واحدهای تولیدی و احیای واحدهای تعطیل‌شده را از دیگر اقدامات لازم در سال 98 برشمرد و افزود: باید بستری فراهم کرد تا فرایند کار برای صدور مجوزهای تولیدی کوتاه‌تر شود و با کم کردن گلوگاه‌ها و پیچ‌وخم‌های سرمایه‌گذاری بستر مناسب برای تولید را ایجاد کرد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به بارندگی‌های اخیر در استان اشاره و بیان کرد: یک‌سوم بارندگی‌های سال در ۴۸ ساعت رخ داد که بسیار حائز اهمیت است و با پای‌کار بودن مدیران استان و تلاش شبانه‌روزی آن‌ها مشکلی را در استان نداشتیم.

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان استان پیگیری‌های خوبی برای کمک به رفع این بحران داشتند و اگر این اقدامات انجام نمی‌شد بی‌شک ما باید چندین شهر و روستا ازجمله شهر الوند را تخلیه می‌کردیم و یا دچار مشکلات عدیده در این خصوص می‌شدیم به‌گونه‌ای که نیازمند یاری دیگر استان‌ها می‌بودیم اما با اقدامات انجام‌شده و آب‌گیری سد «نُهُب» معضلی در این خصوص نداشتیم.

زاهدی ضمن تقدیر از همکاری مردم در مدیریت سیل، با تأکید بر لزوم بازنگری در برخی مواضع و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه مقابله با بحران‌های موجود عنوان کرد: ما در مقابله با سیل موفق ظاهر شدیم اما این سیل برای ما درس‌های عبرتی نیز داشت که با بهره از آن می‌توان به کاهش آسیب‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به خدمات سفر انجام‌شده در استان قزوین گفت: یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان تردد داشتند.

این مسئول تأکید کرد: توجه به توسعه دولت الکترونیک و میز خدمت بستری مناسب برای بهبود خدمات خواهد بود.

استاندار قزوین در پایان به اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه خاطرنشان کرد: کسانی که قصد دارند خود را در معرض کاندیداتوری و قضاوت مردم قرار دهند تلاش کنند تبلیغات خود را در فضایی قانونی و همراه با اخلاق‌مداری و رعایت مقررات به‌پیش ببرند تا بدین‌وسیله شاهد تقویت فضای همدلی در استان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح