کد خبر : 70961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 نوامبر 2021 - 21:28
-

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد

ایسنا/فارس خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه طی 43 سال گذشته همواره مستضعفان و محرومان از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کرده‌اند، تاکید کرد که حمایت از کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد. حجت الاسلام تقی‌زاده با معنا دار خواندن انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری گفت: همه‌ی مولفه‌های شوم، اعم از وضعیت اقتصادی

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد

ایسنا/فارس خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه طی 43 سال گذشته همواره مستضعفان و محرومان از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کرده‌اند، تاکید کرد که حمایت از کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با معنا دار خواندن انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری گفت: همه‌ی مولفه‌های شوم، اعم از وضعیت اقتصادی نامطلوب، تحریم انتخابات، تبلیغات رسانه‌های دشمن، خرابکاری‌های نفوذی‌های داخلی، هرج و مرج در بازار کشور، کوچک شدن بیش از حد سفره مردم و بسیاری از مسائل دیگر دست در دست هم داده بود که این انتخابات به شکست برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه باشد.

او خاطرنشان کرد: اما این مردم شریف، متدین، غیرتمند و با صلابت ِ ایران اسلامی بودند که بار دیگر دستان خداوند از آستین آن‌ها خارج شد و با استقامتی مثال زدنی و شجاعتی درخور ستایش، ضمن حضوری پررنگ در انتخابات، شخصی را از بین نامزدهای محترم برگزیدند که ثابت کردند در بهمن ۵۷ قیامشان برای خدا و احیای دین بود نه مسائل اقتصادی، هرچند که مسئولین نباید غافل از معیشت مردم شوند.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی منتخب باید آویزه گوش داشته باشد که حامی این انقلاب محرومان، پابرهنگان و به قول امام خمینی کوخ نشینان هستند، گفت: دولت منتخب نیک بداند که اگر به سیره برخی از مسئولین در دولت‌های سابق در هواداری از ثروتمندان و اغنیاء جامعه اقتدا کرد به فرجام آن‌ها که چیزی جز خسران و افتادن از چشم مردم نبود دچار خواهد شد، اما اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت، دعای خیر مردم و آبادانی کشور است، باید محرومان و مشکلات آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار داده و لحظه‌ای از رسیدگی به آن‌ها غافل نشود چرا که ۴۳ سال است این محرومان و کوخ نشینان از پای آرمان‌های انقلاب ایساده و از آن حفاظت کرده‌اند.

امام جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: حکومتی که بر تارک آن نام علی علیه السلام می‌درخشد و خود را علوی می‌داند، در وهله اول باید به عدالت آن امام همام اقتدا کرده و در بر پایی قسط و عدل در سراسر جامعه و بدون لحاظ فقر و غنای افراد و نفوذ و قدرتشان، به احقاق حقوق آن‌ها پرداخته و حق مظلومین را از ظالمین بستاند.

او گفت: این مهم صرفاً توسط قوه قضاییه‌ی عدالت محور محقق خواهد شد که بحمدالله این مهم در کشور عزیزمان با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب روزبه روز مسیر رشد و بالندگی را با قدرت طی می‌کند.

امام جمعه کامفیروز گفت: دستگاه عدلیه‌ای در خور شأن این انقلاب و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است که بدون اعمال هرگونه هوا و هوس، عدالت محور و حق پیشه باشد.

تقی‌زاده با یادآوری اینکه طی 2 سال اخیر، قوه قضائیه گامهای خوبی در مسیر بسط عدالت برداشته است، از رئیس جدید این قوه، درخواست کرد که این مسیر تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح