کد خبر : 99718
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:15
-

توزیع ۱۳۲هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا تا پایان هفته بسیج در اراک

توزیع ۱۳۲هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا تا پایان هفته بسیج در اراک

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین هفته بسیج گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان هفته بسیج ۱۳۲هزار بسته معیشتی مومنانه در بین ولی‌نعمتان انقلاب و اسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.  محمد مهجوری روز سه‌شنبه ۲۶ آبان در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: بیش از ۷۵۰ برنامه در

توزیع ۱۳۲هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا تا پایان هفته بسیج در اراک

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین هفته بسیج گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان هفته بسیج ۱۳۲هزار بسته معیشتی مومنانه در بین ولی‌نعمتان انقلاب و اسیب دیدگان کرونا توزیع می شود.

 محمد مهجوری روز سه‌شنبه ۲۶ آبان در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: بیش از ۷۵۰ برنامه در سطح شهرستان اراک توسط پایگاه ها، کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت و دیگر اقشار بسیج برگزار خواهد شد. مهمترین برنامه‌هایی که در طول این هفته بناست انجام شود برگزاری نمایشگاه‌های پرتخفیف عرضه محصولات بومی و ایرانی برای حمایت از کارآفرینان برتر ایرانی و حمایت از کالای ایرانی، برپایی کارگاه‌های سلامت محور بسیج که با توزیع رایگان ماسک و بسته‌های معیشتی ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی همراه است خواهد بود. همچنین طرح واکسیناسیون شهید سلیمانی نیز اجرا و تداوم خواهد یافت.

وی افزود:  بناست برنامه های آبروی محله و افتخار کوچه، ۲۵ یادواره شهید در مساجد، تداوم نهضت کمک مومنانه با محوریت هر بسیجی یک خدمت، بازدید از پایگاه های منتخب بسیج، برپایی غرفه های  خدمات مشاوره خانواده، برپایی میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم و برنامه شیفت ایثار کارگری به مناسبت هفته بسیج برگزار شوند.

وی ادامه داد: برگزاری پویش من و رفیق شهیدم که به ذکر خاطرات شهیدان در فضای مجازی می‌پردازد، همچنین برگزاری اردوی راهیان نور از هفته بسیج، نهضت خدمات رسانی و امیدآفرینی با رونمایی از طرح عمران استا و با عنوان هر کانون یک روستا تجلیل از اقشار مختلف بسیج و بسیجیان فعال در دوران کرونا برگزاری نشست‌های  روشنگری حضوری و وبیناری با هدف تبیین مکتب مقاومت و تفکر بسیجی، دوره تخصصی تربیت خبرنگاران حرفه‌ای، اهدای خون توسط بسیجیان، اعزام گروه جهادی کلینیک سیار در روستاهای دور افتاده، جشنواره‌های ورزشی و مسابقات ورزشی در سطح پایگاه های مقاومت و بویژه کانون بسیج مهندسین و میزگرد و خاطره‌گویی فرماندهان قدیم و جدید در بسیج، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و اییتن تجلیل از شهید زنده قرمان سرزمین افتاب، برگزاری کارگاه هالی اموزشی سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های مهم این هفته است.

مهجوری خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه و تحویل منازل ساخته شده توسط بسیج سازندگی به محرومین و ولی نعمتان انقلاب، برگزاری جشنواره رسالت ماندگار که انتخاب برترین فعالیت های فرهنگی در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت و همایش پیاده روی خانوادگی در روز ۵ آذر اجرا خواهد شد. همچنین مهمترین فعالیت در روز سوم آذر تحت عنوان اقتدار بسیجیان با حضور خیل عظیمی از بسیجیان در مصلای شهر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: شعار محوری بسیج در سال جاری” بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کنیم” که این جمله برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مهجوری بیان کرد: در هفته بسیج سال جاری ۹ واحد در داوود آباد یک واحد، ساروق یک واحد، روستای بهادرستان دو واحد، روستای مرزیجران سه واحد، وزیرآباد یک واحد و در مشهد الکوبه یک واحد افتتاح خواهد شد. همچنین بسیج سازندگان نیز تعمیر و سرویس لوازم خانگی محرومین، مرمت منازل محرومین، تداوم نهضت‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات پزشکی رایگان را به عنوان برنامه‌های هفته بسیج انجام می دهد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح