کد خبر : 140069
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 10:32
-

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام اینکه برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در

توزیع ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده در بین ۲۵ شهرداری‌ استان قزوین
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام اینکه برای تأمین اعتبارات عمرانی و جاری در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به ۲۵ شهرداری استان قزوین پرداخت شد، اظهار کرد: در شرایطی که منابع مالی محدود است مدیریت در شهرهای کوچک کمی دشوار است لذا انتظار می‌رود شهرداران در مدیریت منابع و کاهش هزینه‌های اضافی دقت کنند.

وی بیان کرد: موضوع سیل بسیاری از استان‌ها ازجمله قزوین را تحت تأثیر قرار داد اما خوشبختانه با مدیریت منطقی در استان از بروز سیل و خسارات بیشتر جلوگیری شد.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآور شد: متأسفانه بی‌توجهی به محیط‌زیست و تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها موجب طغیان شد و شاهد خسارات زیادی در استان‌های کشور بودیم لذا باید از این حوادث درس بگیریم و ضمن پیشگیری ازاین‌گونه حوادث از تخریب جنگل‌ها، بستر رودخانه‌ها و تغییر اراضی کشاورزی برای ساخت‌وساز بشدت جلوگیری کنیم.

وی از همکاری شهرداران در کنترل سیل اخیر تشکر کرد و افزود: اگر همکاری و تدبیر به‌موقع شهرداران با مدیران بحران در استان نبود ما نیز دچار خسارت‌های زیادی می‌شدیم؛ در کنار مشکلات ایجادشده باید شکرگزار خداوند در نزول بارش‌ها باشیم که دشت‌ها و مزارع و باغات استان را سرسبز کرده و سال پرآبی را نوید می‌دهد و امیدواریم شاهد رونق کشاورزی باشیم.

وی از توزیع قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرها نیز خبر داد و عنوان کرد: ضمن تأمین قیر یارانه‌ای با تأمین اعتبارات موردنیاز برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده اقدام خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید سایه سیاست را از شهرداری‌ها دور کنیم و مردم از شهرداران فقط کار و تلاش و مدیریت شهری بخواهیم تا شاهد تسریع در عمران و آبادانی شهرها باشیم.

وی بیان کرد: همکاری شوراها با شهرداری‌ها و نیز مشارکت مردم در امور لازمه موفقیت در کار است و امیدواریم با تعیین شهرداران از سوی شوراها شاهد تحول در شهرهای استان باشیم.

صالحی اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان از محل ارزش‌افزوده به شهرداری‌های استان پرداخت شد تا در امور جاری و عمرانی خود هزینه کنند؛ فقط در شهرداری شال بیش از ۳ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش‌افزوده پرداخت کردیم تا کارها معطل نماند.

وی بیان کرد: باید در این شرایط در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و در چارچوب قانون بودجه فعالیت‌ها را عملیاتی کنید و ضمن اولویت‌بندی در کارها برای تأمین منابع پایدار با جذب سرمایه‌گذار هم اقدام شود.

صالحی در پایان یادآور شد: امیدواریم امسال هم از محل ارزش‌افزوده بتوانیم بخشی از نیازهای شهرداری‌های استان را حل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح