کد خبر : 166979
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 11:16
-

توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود

توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود بنابراین باید به سرعت توسعه پایدار روستایی را در اولویت دهیم. به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، غلامحسین شافعی در جلسه اقتصاد مقاومتی گناباد در محل سالن همایش‌های کوثر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: برابر هزینه‌های زیادی که در کشور صورت گرفته،

توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: توسعه پایدار باید از روستاها آغاز شود بنابراین باید به سرعت توسعه پایدار روستایی را در اولویت دهیم.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، غلامحسین شافعی در جلسه اقتصاد مقاومتی گناباد در محل سالن همایش‌های کوثر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان گفت: برابر هزینه‌های زیادی که در کشور صورت گرفته، توسعه متوازن صورت نگرفته، باید به دنبال یک توسعه پایدار باشیم؛ چراکه توسعه در کشور ما تاکنون ناپایدار بوده و بر اساس تحقیق صورت نگرفته است.

وی افزود: در مرحله اول باید تحقیق  و بررسی و ظرفیت‌ها شناسایی شود و در مرحله بعد وارد فاز سرمایه گذاری شویم تا پایدار بماند و بعد از دو سال تعطیل نشود.

در ادامه حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که استانداری دنبال می‌کند در پایان سال یکی از استان‌هایی محسوب شویم که شعار سال را عملی کرده‌ایم.

وی افزود: برای طرح فروسلیس گناباد ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و گل گهر نیز مقداری از اکتشافات معادن گناباد را قبول کرده تا زنجیره را کامل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی همچنین ادامه داد: در دیداری که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم ایشان حمایت از طرح مثلت اقتصادی استان را اعلام کردند که با این حمایت کار سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: ریل راه آهن ۵۰ کیلومتر در گناباد با بیش از ۲۵ درصد فیزیکی کار شده و ۱۰ کیلومتر دیگر مجوز به سمت جنوب گرفته شده و برای فرودگاه گناباد نیز ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده تا کار به جایی برسد.

بنایی خاطرنشان کرد: ۳۵ کیلومتر راه گناباد به سمت قائن نیاز دوبانده شدن دارد که این موضوع نیازمند حمایت جدی و پیگیری است و مسیر راه گناباد به دوغارون باید در بودجه آینده دیده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: ۴۰۰ میلیون تومان از سفر رئیس جمهور به استان برای قنوات ما تخصیص داده نشد و این در صورتی بود که قرار بود ۳ میلیارد تومان تخصیص داده شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان ما نیاز به کد و پایدار شدن دارد و برای اولین بار دانشکده فنی ما دانشجوی دختر در دو رشته پذیرش خواهد کرد.

همچنین حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این جلسه گفت: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی در ورودی سه استان قرار دارد و دارای ۴۲ واحد معدنی و جاذبه‌های گردشگری فعال بوده و تمدن کاریزی گناباد به کشاورزی این شهرستان رونق داده است.

وی ادامه داد: ۱۶ جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار شده و دنبال زنجیره‌ای برای رفع مشکل واحدهای صنعتی هستیم و در سال رونق تولید کار گروه رونق تولید در حمایت از کار و کارآفرین در شهرستان در اولین روزهای سال برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از اهداف امام زمان، عمران و آبادی جهان است که در دعای عهد نیز گفته شده است.

امام جمعه گناباد عنوان کرد: استانداری در مرحله اول باید پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و راه‌اندازی کند و در مرحله دوم معادن خوب گناباد تقویت شود و لایروبی قنوات نیز از دیگر درخواست‌های مردم گناباد از استانداری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح