کد خبر : 89232
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:31
-

توسعه کشورها با آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش محقق می شود

توسعه کشورها با آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش محقق می شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همه کشورها برای توسعه و پیشرفت نیازمند آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش هستند. به گزارش ایسنا، احمد ناصری 23 تیر در دومین همایش ملی مدرسه آینده در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هزینه جبران خدمات معلمان جزو بالاترین ارقام قابل پرداخت در کشورهای توسعه یافته است،

توسعه کشورها با آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش محقق می شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همه کشورها برای توسعه و پیشرفت نیازمند آموزش و پرورش کارآمد و اثربخش هستند.

به گزارش ایسنا، احمد ناصری 23 تیر در دومین همایش ملی مدرسه آینده در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هزینه جبران خدمات معلمان جزو بالاترین ارقام قابل پرداخت در کشورهای توسعه یافته است، تصریح کرد: هزینه در آموزش و پرورش بر خلاف سال های گذشته که مصرفی می دانستند، به عنولن سرمایه گذاری پذیرفته شده است و این مساله در آینده آثار مثبتی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه طبق سند تحول آموزش و پرورش، مدرسه رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است، ادامه داد: مدرسه نقطه اتکای حاکمیت و ملت در رشد و تعالی کشور است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در دوره کرونا با وجود خسارات تاسفبار، تجربه گرانسنگی در حوزه آموزش و پرورش به ثبت رسید و روشن شد که مدرسه جایگزینی ندارد.
ناصری با بیان اینکه مدرسه دارای تعامل اثربخش با نهادها، مساجد و خانواده ها است، تشریح کرد: مدرسه کانون تربیت محله بوده و پیوند موثری با موضوعات مختلف دارد.

مدرسه محل رسیدن به قله الهی است

در ادامه حجت‌الاسلام‌عبدالله حسنی  با بیان اینکه مدرسه محل آموزش ادب و اخلاق است، افزود: اولین علم شناخت توحید است و آخرین علم هم سپردن همه چیز به خداوند متعال می باشد.
وی با بیان اینکه باید این همایش ها راهکارهای مناسبی برای مراکز آموزشی و مدارس پیدا کند، اظهار کرد: باید مقام معلم را تکریم کنیم و عظمت مدرسه را حفظ و صیانت کنیم.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید برای دانش آموزان نحوه زندگی کردن و اخلاق دینی را آموزش داد، تصریح کرد: درس باید برای یادگرفتن اخلاق دینی و زندگی در آینده را برای دانش آموزان تشریح کند.
دبیر علمی دومین همایش ملی مدرسه آینده و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: به قول بزرگی آموزش و یادگیری پر کردن سطل خالی نیست بلکه افروختن آتش است.
عادل زاهد با بیان اینکه مدرسه عبادتگاه معلمان است، اضافه کرد: برخی ها بر این باورند که نشانه های فرتوتی در مدارس دیده می شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اطلاعات محور است، اظهار کرد: وقتی سیستم آموزش و پرورش تست محور باشد دانش آموزان دنبال رقابت می روند که در این شرایط مدرسه از ماموریت های خود دور می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح