کد خبر : 113574
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 21:15
-

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای آغاز عملیات احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری به عنوان یک ابر پروژه عمرانی در شرق پایتخت خبر داد. به گزارش ایسنا، مهندس عباس شعبانی با بیان آنکه بزرگراه و تونل شهید شوشتری محوری شمالی- جنوبی در منتهی الیه شرق تهران و به عنوان محور کمکی

تکمیل آخرین قطعه از کمربندی شرق تهران با احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای آغاز عملیات احداث بزرگراه و تونل شهید شوشتری به عنوان یک ابر پروژه عمرانی در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس عباس شعبانی با بیان آنکه بزرگراه و تونل شهید شوشتری محوری شمالی- جنوبی در منتهی الیه شرق تهران و به عنوان محور کمکی بزرگراه بسیج احداث خواهد شد، افزود: این بزرگراه، بزرگراه های آزادگان و امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق متصل می سازد.

وی طول این پروژه را در هر یک از مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال حدود ۱۸.۵ کیلومتر دانست و با یادآوری اینکه حدود ۵ کیلومتر از  بخش جنوبی بزرگراه شهید شوشتری طی سال های قبل احداث شده است، افزود: تکمیل بخش باقی مانده پروژه که به دلیل عبور از محدوده های نظامی و پهنه های حفاظت شده زیست محیطی، از سال ۱۳۹۷ متوقف شده بود متعاقب بازنگری طرح و عبور تونلی از مقاطع یادشده، به زودی از سرگرفته می شود.

وی با بیان آنکه ارتباط بین محورهای جنوبی شهر تهران با محورهای شرق و شمال شرق، هم اکنون از طریق معابر درون شهری شامل بزرگراه بسیج و در ادامه بزرگراه شهید یاسینی برقرار شده است، از تکمیل رینگ بیرونی (کمربندی) بزرگراه های شهر تهران در نتیجه تکمیل بزرگراه شهید شوشتری خبر داد و گفت: متعاقب این گشایش ترافیکی، جریان ترانزیتی برون شهری بدون نیاز به عبور و مرور از معابر درون شهری (بزرگراه بسیج و محور شهید یاسینی) برقرار شده و به این ترتیب علاوه بر کاهش ترافیک در محدوده شرق پایتخت، شاهد کاهش میزان مصرف سوخت و آلودگی هوا خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاورت پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری با پارک ملی سرخه حصار و مناطق متعدد نظامی گفت: بررسی ها و مطالعات گسترده ای به منظور تامین ملاحظات زیست محیطی و امنیتی صورت پذیرفته است و از همین رو هر یک از مسیرهای رفت و برگشت پروژه از ۲ تونل به طول تقریبی ۶ کیلومتر، ۲ قطعه بزرگراهی به طول ۴ کیلومتر و چند دستگاه پل و مسیر دسترسی برخوردار خواهند بود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته مهندس شعبانی، این محدوده از شهر تهران به لحاظ عبور از مناطق کوهستانی و برخورد با بستر سنگی نیاز به استفاده از روش هایی متفاوت در احداث تونل های ترافیکی خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح