کد خبر : 69761
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 23:13
-

جای خالی سواد آبی

جای خالی سواد آبی

مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر مهم ترین نیاز صنعت آب تغییر دانش و ایجاد سواد آبی و اطلاع رسانی آن در کشور است چراکه تنها از این طریق می توان این مایه حیات را برای آیندگان حغفظ کرد. سیدعلی سیدزاده در گفت و گو با ایسنا،

جای خالی سواد آبی

مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر مهم ترین نیاز صنعت آب تغییر دانش و ایجاد سواد آبی و اطلاع رسانی آن در کشور است چراکه تنها از این طریق می توان این مایه حیات را برای آیندگان حغفظ کرد.

سیدعلی سیدزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه امروز با نام افکار عمومی و رسانه نامگذاری شده است که مهم ترین حوزه اجرایی در این بخش است، اظهار کرد: این مساله تاثیر بسیاری  در میزان صرفه جویی مشترکان دارد و در واقع رسانه مهم ترین ابزار برای فرهنگسازی در حوره آب است و ما به دنبال این هستیم که فرهنگ مصرف آب را از طریق مدیریت مصرف ایحاد کنیم و به نوعی تغییر در نگرش، افکار و عمل افراد به وجود آوریم.
وی با بیان اینکه نقطه آغازین ایجاد فرهنگ در حوزه مدیریت مصرف آب ایجاد دانش و افزایش سطح آگاهی جامعه در این حوزه است، گفت: ارتقای این دانش از طریق تولید محتوا و انتقال آن از طریق رسانه به مشترکان صورت می گیرد و مهمترین ابزار در این حوزه رسانه و به عبارت بهتر اطلاع رسانی است، تا کنون در طول سالیان گذشته اقدامات خوبی انجام شده است اگرچه این اقدامات وابسته به منابع مالی دراختیار بوده اما توانستیم تا حدودی در این زمینه موفق باشیم.
مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه می بایست اقدامات بیشتری در حوزه فرهنگسازی منابع آبی در کشور صورت بگیرد و این موضوع نیازمند تامین منابع مالی باتوجه به گستردگی ایران است، گفت: باید بتوانیم در تمام سطوح تاثیرگذار باشیم، افکار عمومی یک واژه دو کلمه ای است اما در جامعه بعد وسیعی دارد و می تواند تاثیر زیادی در روند اجرای تمام امور بگذارد.
سیدزاده با بیان اینکه می بایست متناسب با تمام اقشار جامعه فرهنگسازی در حوزه مدیریت مصرف آب صورت بگیرد، اظهار کرد: آمار و اطلاعات نشان میدهد که روند سرانه مصرف آب در ایران طی سال های گذشته کاهشی بوده، هرچند که این روند چندان محسوس نیست اما نشان میدهد که اقداماتی که در حوزه فرهنگسازی صورت گرفته تاثیرگذار بوده است و مردم با مسائل و مشکلات آبی آشنا هستند.
وی با اشاره به اهمیت سواد آبی در کشور، گفت: تمام سعی و تلاش ما باید این باشد که سواد آبی را در جامعه توسعه دهیم و این مساله مربوط به تغییر در دانش می شود و اگر بتوانیم ساز و کاری را ایجاد کنیم که این مساله در حوزه آب توسعه یابد می توانیم دانش آبی را ایجاد کنیم و این موضئع تاثیرات بسیاری در تغییر رفتارهای فردی و اجتماعی دارد.
به گفته مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور زمانی که فرد از وضعیت منابع آبی مطلع شود نسبت به آن حساس خواهد شد و قطعا مصرف بهینه در حوزه منابع آبی صورت می گیرد و می توانیم این مایه حیات را برای آیندگان حفظ کنیم لذا باید گفت که تغییر دانش و ایجاد سواد آبی مهم ترین سیاست در بخش آب است.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح