کد خبر : 87212
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:10
-

جشن‌های قربان و غدیر در ۱۵ بقعه‌ی متبرکه ایلام برگزار می‌شود

جشن‌های قربان و غدیر در ۱۵ بقعه‌ی متبرکه ایلام برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:  در دهه غدیر باید برای شناساندن ارزش و معارف غدیر و حکومت علوی باید تلاش کرد. حجت‌الاسلام و المسلمین” اله نور کریمی تبار” در نشست هماهنگی جشن‌های قربان و غدیر ، اظهار کرد:  عید غدیر بزرگترین اعیاد است عیدی است که معرف هویت تشیع است و مخصوصا استان یکدست شیعه ایلام

جشن‌های قربان و غدیر در ۱۵ بقعه‌ی متبرکه ایلام برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:  در دهه غدیر باید برای شناساندن ارزش و معارف غدیر و حکومت علوی باید تلاش کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین” اله نور کریمی تبار” در نشست هماهنگی جشن‌های قربان و غدیر ، اظهار کرد:  عید غدیر بزرگترین اعیاد است عیدی است که معرف هویت تشیع است و مخصوصا استان یکدست شیعه ایلام این شور تشیع را باید تبدیل به معرفت غدیری کرد.

وی با بیان اینکه غدیر شاخص حاکمیت اسلامی و هدایت الهی در جامعه و  نماد شایسته سالاری است و ولایت فقیه در جمهوری اسلامی هم جلوه‌ای از غدیر است، گفت: در دهه غدیر باید برای شناساندن ارزش  غدیر ومعارف غدیر و حکومت علوی تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد:  باید هویت و واقعیت غدیر برای نسل جوان شناسانده شود تا چراغ راهی برای آینده باشد و علاوه بر این  اطعام به نیازمندان در این ایام بسیار ضروری است و تاکید کردن این امر باید محور برنامه‌های غدیر باشد.
حجت الاسلام و المسلمین “محمد فتاحی”  دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در  استان اظهار کرد:  در این دهه به همت بنیاد غدیر استان و تمامی دستگاههای متولی و همچنین هیئات مذهبی کانونهای فرهنگی پایگاه‌های مقاومت و شبکه تبلیغی استان برنامه های شاد و متنوع و پر محتوایی تدارک دیده شده است.

وی گفت: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت  پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت‌های مذهبی استان وتقسیم بین فقرا،‌ اهداء دو هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در سطح استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این جشن در ۱۵ بقعه متبرکه استان در دهه ولایت برنامه جشن خواهد داشت ، تصریح کرد:  اجرای جشن های شکوه ولایت با همکاری صدا و سیمای مرکز  ایلام،  پویش خانواده شاد علوی و پویش کتابخوانی غدیر از جمله برنامه هایی است که در شهرستان‌ها ی استان برگزارمی‌شود.

فتاحی برگزاری جشنواره ملی بهار ولایت با شعار ایران قوی در پرتو غدیر ، اعزام مبلغ ، برگزاری جشن عید ولایت توسط حوزه های علمیه سراسر استان ،  حضور روحانیون و مبلغین ومبلغات در مراسمات این ایام،  توزیع پرچم غدیر بین بازاریان،  راه اندازی پویش فقط به عشق علی علیه السلام احسان علوی و نذر غدیر با کمک اصناف و بازاریان استان ، نورافشانی در آسمان شهرها استان  به مناسبت عید غدیر، فعال سازی کانون های دانشجویی در فضای مجازی، استفاده از شبکه تبلیغی مبلغین و مبلغات جهت تبیین پیام و اهداف غدیر با استفاده از ظرفیت روحانیون مداحان و هیئات مذهبی ، سرکشی از خانواده‌های سادات شهدای مدافع سلامت و سادات تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی  با رعایت پروتکل های بهداشتی را از برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح