کد خبر : 173588
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 17:20
-

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می‌شود. «قنبر موسی نژاد» در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری، با مدیرکل و مدیران شهرستانهای آموزش و پرورش استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،

جشن نیکوکاری، امسال مجازی برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می‌شود.

«قنبر موسی نژاد» در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری، با مدیرکل و مدیران شهرستانهای آموزش و پرورش استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و  زمینه سازی برای کمک به نیازمندان و هم نوعان در آستانه سال نو از اهداف این جشن است.
وی گفت: با توجه به استفاده اغلب دانش آموزان و خانواده های آنها از نرم افزار شاد ، این رسانه می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز و والدین آنها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری باشد.
موسی‌نژاد با بیان اینکه نقش مدیران مدارس در هدایت دانش آموزان و والدین آنها در راستای کمک به هم نوعان بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است، تصریح کرد: انتظار ما از مدیران این است که در 13 اسفندماه و روز جشن نیکوکاری از طریق برنامه شاد، یک ساعت را به عنوان زنگ نیکوکاری در نظر گرفته و این مهم را برای دانش اموزان تبیین کنند.
وی به ضرورت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در این زمینه می‌تواند فقر و محرومیت را در جامعه ریشه کن و یا به حد اقل برساند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه امسال هفته احسان و نیکوکاری در آستانه سال نو ، از تاریخ 13 تا 15 اسفندماه با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش،صدا و سیما و بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مدت به هر میزانی که از طریق مدارس، کمک جمع آوری شود این کمک ها با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.
موسی نژاد مشارکت قشر دانش آموز در کمک به هم نوعان نیازمند را یکی از جلوه های خوب و به یادماندنی مردمی شدن خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مردمی شدن خدمات کمیته امداد در اولویت برنامه های کمیته امداد قرار گرفته است.
وی راه اندازی مراکز نیکوکاری را  در راستای مردمی شدن خدمات امداد برشمرد و گفت: با توجه به اینکه تاکنون دستگاههای مختلفی اقدام به راه اندازی این مراکز کرده اند گفت: آموزش و پرورش با توجه به وجود فرهنگیان نیکوکار، دانش آموزان و والدین آنها، این ظرفیت را دارد که صاحب مرکز نیکوکاری شود و ما از آموزش و پرورش درخواست می کنیم زمینه این کار را فراهم کند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام،در ادامه با اشاره به اینکه طرح ایران مهربان چند ماهی است که با هدف دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند توسط کمیته امداد آغاز شده است تصریح کرد: در استان ایلام هدف این است که برای تعداد حدود 6 هزار فرزند یتیم و محسنین حامی یابی شود و هر فرزند یتیم و نیازمند ماهیانه حداقل 700 هزار تومان درآمد داشته باشد ،  ضمن تقدیر از آموزش و پرورش استان بخاطر مشارکت خوب در این زمینه،انتظار داریم فرهنگیان بیشتری در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح