کد خبر : 167698
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 16:31
-

جمع‌آوری معتادان متجاهر به کاهش سرقت منجر شده است

جمع‌آوری معتادان متجاهر به کاهش سرقت منجر شده است

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با جمع‌آوری معتادان متجاهر و نگهداری آنها در کمپ بیرون از شهر، به کاهش سرقت در استان اردبیل منجر شده است. ناصر عتباتی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد ما تقویت اقدامات پیشگیرانه در بروز و وقوع جرایم در همه حوزه‌هاست که براساس سند

جمع‌آوری معتادان متجاهر به کاهش سرقت منجر شده است

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با جمع‌آوری معتادان متجاهر و نگهداری آنها در کمپ بیرون از شهر، به کاهش سرقت در استان اردبیل منجر شده است.

ناصر عتباتی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد ما تقویت اقدامات پیشگیرانه در بروز و وقوع جرایم در همه حوزه‌هاست که براساس سند تحول قوه قضائیه تلاش بر کاهش جرایم در حوزه‌های مختلف است.

وی به بالا بودن آمار سرقت جزئی در استان اشاره کرد و گفت: با جمع‌آوری معتادان متجاهر که عمده سرقت‌های جزئی را در استان انجام می‌دادند، این نوع سرقت در استان کاهش یافته و قطعا در ایام پایانی سال و عید نوروز این فعالیت‌ها به شکل مضاعف در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضاست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در کنار تقویت برنامه‌های پیشگیرانه در کم شدن وقوع جرایم، صیانت از اراضی کشاورزی، مراتع و منابع طبیعی یکی از برنامه‌های جدی دستگاه قضا در استان است تا از سوءاستفاده‌ها و بهره‌برداری‌های نامناسب در این بخش جلوگیری شود.

عتباتی ایام پایانی سال و شرایط ارتقا نظم و انضباط عمومی را در کنار نظارت‌ها و کنترل بر بازار یادآور شد و خاطر نشان کرد: با هدف کاهش دغدغه‌های مردم در خریدهای ایام پایانی سال با همکاری اصناف، سازمان تعزیرات و صمت تلاش خواهیم کرد تا آرامش و امنیت روانی در سطح بازار رقم بخورد.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از خطرات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال نیز از خانواده‌ها انتظار داریم تا مراقب رفتارهای غیرمتعارف فرزندان خود به ویژه در خرید و فروش مواد منفجره و احتراقی باشند تا خطری متوجه آنها نشود.

عتباتی برخورد با جرایم اقتصادی و مفاسد اداری را یادآور شد و بیان کرد: در سند تحول قوه قضائیه بر برخورد جدی با هرگونه فساد اقتصادی و اداری تاکید شده و ما نیز با نگاه پیشگیرانه با هرگونه انحراف در این بخش به جد برخورد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز اشاره کرد و ادامه داد: ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات در دادگستری استان شکل گرفته و دبیرخانه آن فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم انتخابات خرداد سال آینده با کمترین حاشیه و بیشترین مشارکت مردم و همچنین پایبندی به قانون برگزار شده و شاهد انتخاب کاندیداهای اصلح در این فرآیند مردم‌سالاری باشیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح