کد خبر : 87200
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:08
-

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل و همکاری بی نظیر مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی در استان باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم. مرسل مالکی، امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی اظهار کرد:

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل و همکاری بی نظیر مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی در استان باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم.

مرسل مالکی، امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی اظهار کرد: بخش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی همواره تعاملات لازم را با حوزه رسانه داشته است.

وی افزود: این تعامل و همکاری بی نظیر باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم.

مشاور استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکید استاندار بر ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها، بیان کرد: در هر کاری که ارتباط  مطلوبی بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها شکل گرفته شاهد پیشرفت کار و انجام کارهای موثرتر بوده‌ایم.

مالکی بر نقش مهم خبرگزاری ایسنا در انتشار اخبار خوب و امیدبخش تأکید کرد و گفت: همانگونه که تاکنون با همکاری این رسانه، دوره‌های آموزشی موثری در حوزه خبر در استان برگزار شده پس از این نیز این دوره‌ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

سپیده قلندری اسفدن، مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و سردبیر ایسنا نیز در این جلسه اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی و کارگاهی برای جامعه هدف و به خصوص روابط عمومی دستگاه‌ها از جمله اقدامات مهم خبرگزاری ایسنا در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا همواره تلاش کرده بدون غرض ورزی و با دیدگاه منصفانه به بحث‌های مهم منطقه بپردازد و در این راه از تربیت خبرنگاران نیز غافل نشده است که در این راستا تعامل بیشتر با مدیران روابط عمومی برای برگزاری کارگاه‌ها و ارائه موضوعاتی که تاکنون در رسانه به آن پرداخته نشده، ضروری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح