کد خبر : 77681
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 23:19
-

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت

ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای بیان تسلیت به واسطه جان باختن خبرنگار ایسنا در حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران، در جهاددانشگاهی این استان حاضر شد. دکتر حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، چهارشنبه 9 تیر و با حضور در جهاددانشگاهی و در جمع همکاران ایسنا منطقه فارس، ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه واژگونی

حضور مدیرکل محیط زیست فارس در جهاددانشگاهی برای عرض تسلیت

ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس برای بیان تسلیت به واسطه جان باختن خبرنگار ایسنا در حادثه تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران، در جهاددانشگاهی این استان حاضر شد.

دکتر حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، چهارشنبه 9 تیر و با حضور در جهاددانشگاهی و در جمع همکاران ایسنا منطقه فارس، ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست را در این حادثه تسلیت گفت.

ظهرابی با بیان اینکه همه همکاران سازمان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور از وقوع این حادثه متاثر و متاسف شدند، گفت: وظیفه خود می‌دانیم هم از جامعه رسانه‌ای بابت این حادثه عذرخواهی و هم برای ایجاد شرایطی که این همکاری‌ها در محیط مناسبتری تداوم یابد، تلاش کنیم.

وی با تاکید براینکه استفاده از ظرفیت رسانه همانند گذشته در راستای بیان و رفع مشکلات و معضلات زیست محیطی، یک ضرورت است، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد وقوع چنین حوادثی در بخش‌های مختلف جامعه، خصوصا در جامعه رسانه نباشیم.

ظهرابی با یادآوری اینکه در زمان تصدی معاونت سازمان حفاظت محیط زیست، از نزدیک با خبرنگاران این حوزه، تعامل داشته و 2 خبرنگار از دست رفته را به خوبی می‌شناخته است، گفت: این آشنایی و اطلاع از حساسیت‌ها و دغدغه مندی آن عزیزان از دست رفته، قطعا بر میزان تاثر و تالم انسان، تاثیرگذار بوده است.

دکتر مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سه خبرگزاری در زیرمجموعه این نهاد قرار دارد، گفت: مسئولان جهاددانشگاهی، بیش از سایر مدیران و به واسطه قرار داشتن در کنار جامعه خبری، از مشکلات و دشواری‌های کار آنان مطلع هستند و مسائل را درک می‌کنند.

او با بیان اینکه ذات رسانه مطالبه گری در حوزه‌های مختلف از جمله محیط است، افزود: حوزه محیط زیست دغدغه همه کشور و نظام است و همه باید دست به دست هم دهیم که از این نعمت خدادی استفاده کنیم و نگذاریم مورد سوء استفاده قرار گیرد، در این زمینه خبرنگاران به حتم بیش از دیگران دغدغه داشته و خواسته‌های جامعه را مطالبه می‌کنند.

بابایی وقوع حادثه اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست و جان باختن خبرنگاران ایسنا و ایرنا را اتفاقی اندوهبار، خصوصا برای مجموعه جهاددانشگاهی، ایسنا و ایرنا دانست و گفت: این اتفاقات تلنگری است که به حوزه خبر، خبر رسانی و اصحاب رسانه بیشتر توجه کنیم و اهمیت حضور آنها را در جامعه بیش از گذشته درک کنیم.

علی محمدپشوتن، سردبیر ایسنای استان فارس نیز ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه تلخ، خاطرنشان کرد: تلخ تر از خود حادثه، برخی واکنش‌ها و رفتارهایی بود که اتفاق افتاد.

او با تاکید بر این موضوع که برخی از این واکنش‌ها و بداخلاقی‌ها به پای محیط زیست نوشته نخواهد شد، خواستار فراهم شدن زیرساخت‌ها و نگاه عمیق تر سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به جامعه رسانه شد.

گل آفرین زارع، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس نیز با بیان اینکه این حادثه موجب تالم خاطر همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ سازمان محیط زیست در کشور شد، گفت: در مجموعه روابط عمومی همیشه احساس قرابت خاصی با اصحاب رسانه داشته و داریم.

او خبرنگاران را به مثابه محیط بانان رسانه‌ای توصیف و خاطرنشان کرد: وظیفه خود دانستیم برای عرض تسلیت در جهاددانشگاهی فارس حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح