کد خبر : 106745
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 16:08
-

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی

ایسنا/همدان رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا با مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی خبر داد. یدالله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا به حضور منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی از مهر ماه سال جاری اشاره

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی

ایسنا/همدان رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا با مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی خبر داد.

یدالله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا به حضور منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی از مهر ماه سال جاری اشاره و مطرح کرد: ۳۰ برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام” ملایر آگر” به نمایندگی از مبل منبت ملایر در این نمایشگاه جهانی که هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ اکتبر) آغاز شده و تا فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت که خوشبختانه تا به‌حال مورد استقبال گردشگران و صاحبان مشاغل و علاقمندان فن‌آوری‌های نوین قرار گرفته است.

کریمی با بیان اینکه برندهای مهم و معتبر جهانی از ۱۹۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند، اظهار داشت: شهرستان ملایر نیز با توجه به دارا بودن برند جهانی مبل منبت و تبلیغات گسترده، امتیاز حضور در این نمایشگاه را کسب کرد.

وی از پخش دو هزار ساعت تیزرهای تبلیغاتی مبل منبت ملایر به زبان‌های انگلیسی و عربی از مانیتورهای نمایشگاه خبر داد و افزود: در حال حاضر هر ۱۰ روز یکبار دو نماینده از شهرستان ملایر در نمایشگاه حضور یافته و به معرفی برند ملایر آگر می‌پردازند.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیشتر بجای فروش محصولات به معرفی برندهای مختلف می‌پردازد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون از چندین شرکت در کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا درخواست همکاری داشتیم.

کریمی نسبت به معرفی برند مبل منبت ملایر و برقراری ارتباط با دیگر کشورها به واسطه حضور در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم حضور دائمی هنرمندان استان همدان از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر در این نمایشگاه، حضوری پررنگ و قوی باشد.

وی یادآور شد: همچنین قرار است اجرای زنده منبت و پیکر تراشی و رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام  ایران در این نمایشگاه با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان طی روزهای آینده انجام شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح