کد خبر : 89927
تاریخ انتشار : جمعه 12 نوامبر 2021 - 2:00
-

حضور ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب”

حضور ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب”

ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب” حضور داشتندکه از این میان ۱۱ استان برگزیده شدند. به‌گزارش ایسنا، عاطفه زارعی شنبه ۱۹ تیرماه در اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب”، بیان کرد: خدا را شاکریم

حضور ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان "دوست من کتاب"

ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب” حضور داشتندکه از این میان ۱۱ استان برگزیده شدند.

به‌گزارش ایسنا، عاطفه زارعی شنبه ۱۹ تیرماه در اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان “دوست من کتاب”، بیان کرد: خدا را شاکریم امروز در سالروز ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت روز قلم، همدان به عنوان قطب ادبیات کودک و نوجوان این افتخار را پیدا کرد که اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب را برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشنوار مولود خلاقیت، پویایی، دغدغه‌مندی و رسالت کسانی است که خود را مدیون ایران زمین و پایتخت تاریخ و تمدن ایران می‌دانند؛ تاریخی که فرهنگ، چهره بارز آن است و ادبیات کودک و نوجوان نقطه قوت آن است.

زارعی تصریح کرد: این جشنواره در هفته کتاب سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی استان همدان و محفل ادبی هگمتانه آغار شد که با استقبال چشمگیری از سراسر ایران مواجه شد و از این میان ۲۴ نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره در رده‌های سنی مختلف توسط داوران انتخاب شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ۱۹ استان در جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب حضور داشتندکه از این میان ۱۱ استان برگزیده شدند، علاوه بر این خوشحالیم که در نخستین دوره این جشنواره در خدمت شخصیت‌های برجسته ادبیات کودک همچون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی و کمال شفیعی که از چهره‌های ملی هستند و از پایتخت تاریخ و تمدن ایران برخاستند و  افراد برجسته‌ای چون بیوک ملکی و محمود پوروهاب که سهم زیادی در اقبال مردم به جشنواره داشتند هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در ادامه بیان کرد: این جشنواره در سه بخش شاعران کودک، شاعران نوجوان و شاعران جوان و برزگسال، در بخش داستان کوتاه در سه بخش نویسندگان کودک، نویسندگان نوجوان و نویسندگان بزرگسال انجام شد.

وی همچنین درباره موضوعات آثار ارسالی به جشنواره، گفت: این آثار با محوریت‌های کتاب و کتابخوابی، نقش مطالعه در زندگی فردی و تعیین سرنوشت جامع وکتابخانه چشمه همیشه جوشان دانش انتخاب شدند و هدف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تعالی اندیشه است و شکی نیست که در این راه ادبیات بهترین محمل برای پیشبرد مقاصد در به ثمر نشستن این اهداف مقدس است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح