کد خبر : 79116
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 نوامبر 2021 - 23:23
-

حمله دختر «بروس لی» به تارانتینو

حمله دختر «بروس لی» به تارانتینو

«شانون لی» با انتقاد از صحبت های اخیر «تارانتینو» درباره پدرش عنوان کرد از این که سفیدپوستان هالیوودی تلاش می کنند به من بگویند پدرم چه کسی بوده خسته شده است. به گزارش ایسنا، «شانون لی» دختر «بروس لی» اسطوره سینمای رزمی با انتشار مطلبی در هالیوود ریپورتر به صحبت های اخیر «کوئنتین تارانتینو» پاسخ داد

حمله دختر «بروس لی» به تارانتینو

«شانون لی» با انتقاد از صحبت های اخیر «تارانتینو» درباره پدرش عنوان کرد از این که سفیدپوستان هالیوودی تلاش می کنند به من بگویند پدرم چه کسی بوده خسته شده است.

به گزارش ایسنا، «شانون لی» دختر «بروس لی» اسطوره سینمای رزمی با انتشار مطلبی در هالیوود ریپورتر به صحبت های اخیر «کوئنتین تارانتینو» پاسخ داد که در یک مصاحبه جدید ضمن دفاع مجدد از نحوه به تصویر کشیدن «بروس لی» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» اظهار کرده که «بروس لی» هیچ احترامی برای بدلکاران هالیوودی قائل نبوده است.

«شانون لی» که پیش از این و در سال ۲۰۱۹ برای به ارائه تصویری منفی و جنجالی از پدرش در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از منتقدان سرسخت «تارانیتنو» بود، در این باره توضیح داد: «واقعا از مردان سفید پوست در هالیوود خسته شده ام که تلاش می کنند به من بگویند بروس لی چه کسی بوده است! چرا تارانتینو به گونه ای رفتار می کند که گویی پدرم را می شناخته و از او متنفر بوده است. این خیلی عجیب است چرا که او هرگز با پدرم ملاقاتی نداشته است. گرچه نیاز به اشاره کردن ندارد که آقای تارانتینو در فیلمش «بیل را بکش» از لباس مشابه بروس لی برای یکی از شخصیت های اصلی استفاده کرد و بسیاری این موضوع را ادای احترامی به بروس لی تصور کردند اما جالب اینجاست که آقای تارنتینو هیچ اسمی از پدرم نبرد».

«شانون لی» که تنها فرزند بازمانده از «بروس لی» است در مطلب خود تاکید کرده است که سفیدپوستان در هالیوود پدرش را فردی مغرور توصیف می کنند در حالی که درکی از این موضوع ندارند که شرایط کار به عنوان یک فرد چینی در هالیوود دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ چگونه بوده است.

او همچنین عنوان کرد: «از این که مردان هالیوودی اعتماد به نفس و شور و هیجان پدرم را غرور کاذب تلقی می کنند خسته شدم، همان کسانی که در نهایت تصمیم به حاشیه راندن پدرم و نقش او در سینما گرفتند».

فرزند بروس لی در انتهای مطلبش نیز اضافه می کند: «آقای تارانتینو شما مجبور نیستید بروس لی را دوست داشته باشید و واقعا این موضوع برای من اهمیتی ندارد، شما فیلم هایتان را شاختید و ظاهرا اکنون در حال تبلیغ کتاب اتان هستید، اما به دلیل احترام به فرهنگ ها و تجربه هایی که از آن درکی ندارید، از شما می خواهم از اظهار نظر بیشتر درباره بروس لی دست بردارید و درباره تاثیرات منفی صحبت هایتان بیشتر فکر کنید چرا که دنیای امروز به درگیری و نزاع بیشتر و قهرمانان فرهنگی کمتری نیاز ندارد.»

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح