کد خبر : 126462
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:17
-

خادمیاران رضوی تا پایان بحران سیل در منطقه امدادرسانی می‌کنند

خادمیاران رضوی تا پایان بحران سیل در منطقه امدادرسانی می‌کنند

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط خادمیاران رضوی تا پایان بحران ادامه دارد و در همین راستا تمام امکانات آستان قدس به کمک استان گلستان آمده است. به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، سیدحسین علوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در استان گلستان به شهرستانهای

خادمیاران رضوی تا پایان بحران سیل در منطقه امدادرسانی می‌کنند
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط خادمیاران رضوی تا پایان بحران ادامه دارد و در همین راستا تمام امکانات آستان قدس به کمک استان گلستان آمده است.
به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، سیدحسین علوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر در استان گلستان به شهرستانهای گنبدکاووس، مینودشت، آق قلا و گمیشان و همچنین بعضی از روستای این استان آسیب هایی وارد کرده است که از ابتدای وقوع سیل، نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ستادی را برای ورود و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده تشکیل داده است.
علوی تصریح کرد: این ستاد بیشتر در زمینه های  اطعام دهی، خرید اقلام مورد نیاز سیل زدگان، جمع آوری هدایای مردمی و توزیع آنها در بین تمامی آسیب دیدگان  اعزام  گروه های جهادی  وفعالیت در حوزه های سلامت فعالیت  می‌کند.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: ستاد عملیاتی در دو گروه جداگانه خواهران و برادران در روستایی نزدیک سیل زدگان به منظور سرویس دهی بهتر تشکیل شده است و این آمادگی گسترده برای مدیریت بحران در شهرستان گمیشان وجود دارد و تلاش داریم روحیه زندگی را به مردم منطقه بازگردانیم.
وی افزود: گروه جهادی خادمیاران رضوی به همراه بنیاد کرامت و معاونت محرومیت زدایی و  اماکن ومجموعه ی رسانه ای و فرهنگی آستان قدس در سطح استان مشغول امداد رسانی به سیل زدگان است و در حال حاضر، آشپز خانه و نانوایی سیار در نزدیکترین روستا به مناطق سیل زده برای امداد رسانی بهتر ایجاد شده است.
علوی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار پرس غذا  ناهار وشام در این آشپزخانه پخت و در بین مردم توزیع می‌شود، تصریح کرد: همه در تلاش هستند مردم شهرستان گمیشان از منطقه بحرانی دور شوند در حال حاضر اب از شهرستان اق قلاخارج شده در حال عبور از شهرستان گمیشان است .
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ورود آب به این شهرستان، توسط  نیروهای مسلح تیم های جهادی  وستاد مدیرت بحران  معبرهای احداث شود تا این اب  وارد دریای خزر شود.
وی افزود: ۷ الی ۸ هزار نفر از مردم گمیشان، آق قلا و گنبدکاووس در کمپ‌های به دور از فضای سیل مستقر شده اند و تیم جهادی آستان هم در حال پاکسازی خانه های آنها است و علاوه بر امداد رسانی، خرید البسه برای سیل زدگان نیز ادامه دارد.
علوی تصریح کرد: مأموریت خادمیاران و گروه‌های جهادی آستان قدس کمک به مردم در حوزه اطعام دهی، امدادرسانی و توزیع البسه است و خادمیاران رضوی درصدند تا با فعالیت های فرهنگی و درمانی، امید و روحیه را در بین سیل زدگان ایجاد کنند تا وضعیت به روال عادی خود باز گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح