کد خبر : 112684
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 12:36
-

خانه‌نشینی اروپایی‌ها فروش کنسول‌های بازی را بالا برد

خانه‌نشینی اروپایی‌ها فروش کنسول‌های بازی را بالا برد

به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است. به گزارش ایسنا، شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که تاکنون شمار مبتلایان آن از مرز یک

خانه‌نشینی اروپایی‌ها فروش کنسول‌های بازی را بالا برد

به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان در کشورهای اروپایی به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، آنها را به سمت و سوی استفاده بیشتر از کنسول های بازی و همچنین بازی های رایانه ای سوق داده است.

به گزارش ایسنا، شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که تاکنون شمار مبتلایان آن از مرز یک میلیون نفر در سراسر جهان گذر کرده است، موجب شده بسیاری از دولتها با اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و همچنین وضع محدودیت های جدی و سخت گیرانه برای تردد و رفت و آمد شهروندان، ادارات، فروشگاهها ، کارخانه ها و تمامی مشاغل را تعطیل و متوقف اعلام کنند تا بدین ترتیب بتوانند به حفظ سلامت و بهداشت جامعه و همچنین قطع زنجیره انتقال و انتشار بیشترین این ویروس در جامعه کمک کنند.

حالا با اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وبسایت تک اسپات، به نظر می رسد که خانه نشینی شهروندان اروپایی موجب شده آنها بیش از پیش به سمت و سوی بازی های رایانه ای و همچنین کنسول های بازی همچون پلی استیشن و ایکس باکس روی بیاورند و با سرگرمی های خانگی اوقات فراغت خود را سپری کنند.

به عنوان مثال در نخستین هفته از اعلام قرنطینه در ایتالیا، فروش کنسول های بازی در این کشور اروپایی رشدی ۸۴ درصدی را تجربه کرد. این آمار در اسپانیا در هفته نخست قرنطینه، رشد ۲۷.۷ درصدی و در هفته دوم رشد ۶۶ درصدی را ثبت کرد.

ایتالیا و اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی هستند که به شدت درگیر ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بوده و شماره مبتلایان و جانباختگان این بیماری در این دو کشور به شدت بالا بوده است.

همچنین فروش کنسول های بازی در فرانسه، بریتانیا و استرالیا نیز به ترتیب با افزایشی ۱۴۶ درصدی، ۲۵۰ درصدی و ۲۸۵.۵ درصدی مواجه شده است.

فروش بازیها نیز تحت تاثیر قرنطینه و خانه نشینی شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه اروپایی به شدت افزایش پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که فروش کلی آنها در هفته سوم مارس ۲۰۲۰ با رشد ۶۳ درصدی نسبت به هفته قبل از آن، به ۴.۳ میلیون واحد رسید که از این تعداد ۲.۷۴ میلیون واحد به فروش دیجیتالی و اینترنتی مربوط می شود.

این بدان معناست که فروش دیجیتالی و آنلاین بازی ها در جهان یک رشد ۵۲.۹ درصدی را تجربه کرده در حالی که فروش فیزیکی آنها نسبت به هفته قبل از آن ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح