کد خبر : 111116
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 21:04
-

خدمت‌رسانی ۲ هزار دانشجوی جهادگر به مردم کم برخوردار فارس

خدمت‌رسانی ۲ هزار دانشجوی جهادگر به مردم کم برخوردار فارس

ایسنا/فارس مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: حدود ۲ هزار دانشجوی جهادگر بسیجی استان در تابستان امسال به مناطق کم برخوردار خدمترسانی کردند. احسان قنبری‌نژاد یکشنبه ۳۰ آبان در نشست مجازی با خبرنگاران به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس اشاره و عنوان کرد: در تابستان امسال ۶۶ گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی فارس به

خدمت‌رسانی ۲ هزار دانشجوی جهادگر به مردم کم برخوردار فارس

ایسنا/فارس مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: حدود ۲ هزار دانشجوی جهادگر بسیجی استان در تابستان امسال به مناطق کم برخوردار خدمترسانی کردند.

احسان قنبری‌نژاد یکشنبه ۳۰ آبان در نشست مجازی با خبرنگاران به فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس اشاره و عنوان کرد: در تابستان امسال ۶۶ گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی فارس به استعداد حدود ۲ هزار دانشجو با حضور در روستاها و محله‌های کم برخوردار و حاشیه شهرها به مردم این مناطق خدمت رسانی کردند.

او با بیان اینکه ۳۴۵ فعالیت جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دامپزشکی، بهداشت، درمان، سلامت، تربیت و آموزش، جهاد تحصیلی، کمک مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک جهیزیه و… توسط دانشجویان جهادگر بسیجی استان فارس در تابستان امسال انجام شد، افزود: مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی فارس هدایت و پشتیبانی گروه‌های جهادی دانشجویی این استان را به عهده دارد.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: رشد کمی و کیفی حرکت‌های جهادی از سویی نیازمند پشتیبانی فکری و محتوایی و از سویی دیگر نیازمند ترویج و اتصال این جریان ارزشمند به منابع و طرح‌های محرومیت‌زدایی کشور است تا به موازات افزایش روز به روز مهارت و تخصص جهادگران، نقش مهارتی و تخصصی جهادگران و نقش گروه های جهادی در رفع مشکلات اساسی مناطق محروم نیز پررنگ‌تر شود.

قنبری‌نژاد با بیان اینکه در طول سال و روزهای آینده نیز رویکرد محرومیت‌زدایی به مسیر خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: کیفی شدن اقدامات جهادی و حرکت در راستای علمی شدن و اثربخشی این فعالیت‌ها در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گرفته است.

او با تاکید بر گسترش حرکت‌های جهادی و فراگیر شدن آن در میان آحاد دانشجویان و همچنین سوق دادن جوانان مؤمن به سمت انقلابی گری در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: نقش آفرینی مؤثر گروه‌های جهادی و دانشجویان در حل مشکلات، پیشرفت و آبادانی کشور و تقویت این حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی با اجرای اثربخش فعالیت‌های جهادی دانشجویی مدنظر قرار گیرد.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر حضور مستمر همراه با برنامه و مسئله محور گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار و تقویت روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی در میان فعلان جهادی تاکید و تصریح کرد: باید در راستای ترویج روحیه و تفکر جهادی در بین آحاد دانشجویان و همچنین تقویت پیوندهای فکری و عاطفی بین گروه‌های جهادی مستقر با جامعه هدف، جهت دهی، سوق دادن مخاطبان  به دین، انقلاب و معنویت تلاش شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح