کد خبر : 173794
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 21:48
-

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی شتاب می‌گیرد

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی شتاب می‌گیرد

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی که از طریق استان ها انجام می‌گیرد، باید شتاب بگیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، محمدتقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در این دیدار گفت:

خراسانی: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی شتاب می‌گیرد

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی که از طریق استان ها انجام می‌گیرد، باید شتاب بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، محمدتقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در این دیدار گفت: توسعه و تجهیز خانه‌های روستایی که از طریق استان ها انجام می‌گیرد باید شتاب گیرد، البته فعالیت استان‌ها در این زمینه کار فدراسیون را سخت کرده است و نیاز است که این مورد و توزیع اعتبار و لوازم ورزشی از طرف فدراسیون انجام گیرد.

وی افزود: این فدراسیون بیشترین پایداری را از طریق روستاها و عشایر برای نظام انجام گرفته است که باید در توزیع منابع مالی و ورزشی در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی چه در روستاها و چه در شهر که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام گرفته است یکی از اقدامات خوب و شایسته تقدیر است.

رییس فدراسیون تصریح کرد: در بحث خانه‌های ورزشی در روستاها هم اقدامات خوبی انجام گرفته است، ولی متاسفانه این خانه‌های ورزشی در روستاها به غیر از دهیاران متولی خاصی ندارند که در این زمینه باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در فدراسیون طرح‌های بسیار خوبی برای توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در حال انجام می‌باشد که نیاز است از تمام پتانسیل‌ها در راستای توسعه و استعداد یابی ورزشکاران روستایی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی تصریح کرد: در دهه فجر یکی از فدراسیون‌های فعال و هیاتها همین روستایی و بازیهای بومی و محلی بوده است که برگزاری جشنواره ” دا “در تمامی استانها وشهرستان‌ها از ویژه‌ترین برنامه‌های فدراسیون در دهه فجر سال جاری بود.

او  اظهار کرد: هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی باید در استانها تقویت شوند و جلسات ویژه‌ای برای این هیات در راستای توسعه انجام گیرد و جلسات شورای عالی ورزش در استانها با همین موضوع برگزار شود چرا که بازیهای بومی و محلی مختص روستاها نمی‌باشد و این بازیها باید در سطح شهر ها هم اجرا شود و باید در سطح شهر در پارکها و فضاهای دیگر ایستگاه‌های بازی‌های بومی و سنتی را ایجاد کنیم.

امیری خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین نکته‌ای که در بازی‌های بومی و محلی وجود دارد بحث خانوادگی بودن این بازی‌ها است که می‌تواند به تحکیم خانواده کمک کرده و از همین طریق می‌توانیم بحث گردشگری بازی‌های بومی و محلی را در روستاهای هدف گردشگری ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح