کد خبر : 98344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 20:20
-

خراسان رضوی قادر به همکاری گسترده در صنعت نساجی با اندونزی است

خراسان رضوی قادر به همکاری گسترده در صنعت نساجی با اندونزی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه صنعت پوشاک استان در کشور گفت: در استان ما واحدهای بزرگ نساجی وجود دارد که می‌توانند با تولید الیاف و نخ‌های گوناگون همکاری خوبی با اندونزی داشته باشند. غلامعلی رخصت در نشستی که امروز ۲۶ آبان ماه با حضور رئیس اتاق ایران، سفیر اندونزی و فعالان اقتصادی

خراسان رضوی قادر به همکاری گسترده در صنعت نساجی با اندونزی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه صنعت پوشاک استان در کشور گفت: در استان ما واحدهای بزرگ نساجی وجود دارد که می‌توانند با تولید الیاف و نخ‌های گوناگون همکاری خوبی با اندونزی داشته باشند.

غلامعلی رخصت در نشستی که امروز ۲۶ آبان ماه با حضور رئیس اتاق ایران، سفیر اندونزی و فعالان اقتصادی استان در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد:  خراسان رضوی در صنعت پوشاک کشور جایگاه دوم را دارد. در استان ما واحدهای بزرگ نساجی وجود دارد که می‌توانند با تولید الیاف و نخ‌های گوناگون همکاری خوبی با اندونزی داشته باشند.

وی افزود: میزان مبادلات تجاری میان ایران و اندونزی باید افزایش یابد. چنانچه تفاهم‌نامه‌ای در زمینه توسعه روابط تجاری میان ایران و اندونزی برقرار شود، شاهد مبادلاتی با حجم بیش از ۲ میلیارد دلار خواهیم بود. تنها مانع توسعه تجارت میان ایران و اندونزی تحریم‌های ایالت متحده آمریکاست که اجازه نمی‌دهد تجارت موثری با اندونزی داشته باشیم. چنانچه سفیرمحترم اندونزی  برای توسعه تجارت و عبور از این مشکل، شرکت‌های ایرانی را  تشویق به همکاری با اندونزی کند، شاهد رویدادهای مطلوبی در این زمینه خواهیم بود.

در ادامه این نشست جواد خزاعی، سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۵ درصد از جمعیت جهان در ایران و اندونزی زندگی می‌کنند. به همین دلیل حوزه صنعت و تجارتشان نیز باید همکاری گسترده‌ای داشته باشد. علاوه بر مبادلات تجاری در حوزه صنعت و کشاورزی، یکی از مهم‌ترین مباحث سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی خراسان رضوی مرتبط به ماشین‌آلات موادمعدنی است. همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه IT و لوازم خانگی نیز از جمله علاقهمندی‌های سرمایه‌گذاران در این استان است.

خراسان رضوی قادر به همکاری گسترده در صنعت نساجی با اندونزی است

وی ادامه داد: همچنین خراسان رضوی در خصوص انرژی‌های نو و پنل‌های خورشیدی نیز پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری دارد. مشهد به عنوان قطب گردشگری و زیارتی ایران سالانه بیش از ۲۵ میلیون توریست می‌پذیرد که این مسئله نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خراسان رضوی است.

در ادامه محمدرضا توکلی‌زاده، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان رضوی نیز بیان کرد: باور داریم که امکانات گسترش تجارت و تبادلات تجاری دو کشور با توجه به تعاملات خوب دو طرف وجود دارد. توانایی اندونزی بسیار فراتر از تولیدات کشاورزی است و این کشور در ابعاد مختلف رشد اقتصادی چشمگیری داشته است. امیدواریم روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور در تمامی زمینه‌ها خصوصا انرژی و بازاریابی توسعه یابد و در کلیه ابعاد موجب پیشرفت اقتصادی یکدیگر باشیم. تجار بزرگ و مقتدری در اندونزی با توانایی‌های بالقوه‌ای مشغول تجارت و بازاریابی هستند. اگر ما نیز بتوانیم از توانایی آن‌ها برای محصولات ایران استفاده کنیم شاهد رویدادهای مطلوبی در این زمینه خواهیم بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح