کد خبر : 126445
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:15
-

خسارت یک میلیارد و 650 میلیون ریالی سیل به راه‌های مواصلاتی/ ساخت و ساز در بستر رودخانه عامل خسارت

خسارت یک میلیارد و 650 میلیون ریالی سیل به راه‌های مواصلاتی/ ساخت و ساز در بستر رودخانه عامل خسارت

رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کاشمر از وارد شدن خسارت یک میلیارد و 650 میلیون ریالی به راه‌های مواصلاتی شهرستان بر اثر سیل و بارندگی‌های اخیر خبر داد. مهدي حقيقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، گفت: با توجه به این که دو انسداد جاده‌ای در محور شادمهر به کاشمر و محور

خسارت یک میلیارد و 650 میلیون ریالی سیل به راه‌های مواصلاتی/ ساخت و ساز در بستر رودخانه عامل خسارت
رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کاشمر از وارد شدن خسارت یک میلیارد و 650 میلیون ریالی به راه‌های مواصلاتی شهرستان بر اثر سیل و بارندگی‌های اخیر خبر داد.

مهدي حقيقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، گفت: با توجه به این که دو انسداد جاده‌ای در محور شادمهر به کاشمر و محور ریوش اعلام شده بود اما پس از 4 تا 5 ساعت بازگشایی شد.

وی افزود: متاسفانه در برخی قسمت‌ها تمام زیر جاده در محور کوهستانی کاشمر به ریوش خالی شده بود و تنها یک لایه آسفالت باقی مانده بود که با تلاش‌های صورت گرفته خطر برطرف گردید البته بعد از بارندگی و فروکش کردن سیلاب‌ها بازسازی اساسی خواهد شد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشمر بیان کرد: اکنون تمام راه‌های مواصلاتی کاشمر باز هستند و هیچ گونه انسداد مسیر در حوزه استحفاظی این شهرستان نداریم.

وی عنوان کرد: براثر سیل و بارندگی‌های اخیر در حوزه شهرستان کاشمر بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون ریال خسارت به ابنیه از جمله راه و آبنما و… وارد شده است.

حقیقی ادامه داد: به دلیل این که در گذشته ساخت و سازهای غیر مجازی در بستر و حریم رودخانه انجام شده، خسارت سیلاب‌های اخیر به جاده وارد شده است.

وی اظهار کرد: برخلاف گذشته استراتژی ما بر حفظ حریم است و از این به بعد اجازه نخواهیم داد هیچ گونه ساخت و ساز غیر مجازی اتفاق بیفتد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشمر بیان کرد: همه تصرفاتی که از قدیم بوده با ورود دادستانی و حمایت فرماندار و نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی یکی پس از دیگری رفع خواهد شد تا دیگر شاهد بروز مشکل نباشیم.

وی گفت: متاسفانه تخریب‌های اخیر در ورودی روستای اسحاق‌آباد و محور کوهسرخ به دلیل انحراف مسیر طبیعی رودخانه و چند ساخت و ساز غیر مجاز بوده است.

حقیقی عنوان کرد: شاید در آن زمان به هر طریق توانستند مجوز بگیرند اما در سیلاب‌های اخیر دیدیم که چقدر این ساخت و سازها در حریم رودخانه مضر هستند.

وی افزود: ساخت و سازهای انجام شده در حریم و انحراف بستر رودخانه نه تنها به دلیل وارد شدن خسارت 10 ساعت محور مسدود شد بلکه خسارت‌های مالی بسیاری بر جای گذاشت در صورتی که همه می‌دانیم حفظ حریم تا چه اندازه حائز اهمیت است.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشمر گفت: در بازدید اخیر دادستان از محور کاشمر به کوهسرخ مقرر شد بعد از موج بارندگی و تعطیلات دستورات قضایی صادر و تمام تصرفات رفع شود.

وی بیان کرد: با متخلفان قاطعانه برخورد خواهیم کرد و برایمان مهم نیست که چه فردی این تخلف را انجام داده حال می‌خواهد مسئول باشد یا فرد عادی؛ در این چند روز به صورت میانگین سه اکیپ مشغول بودند که به طور متوسط 15 نفر در شبانه روز برای رفع مشکلات حریم بر اثر سیلاب فعالیت داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح