کد خبر : 119909
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 22:03
-

خطری روستاهای پایین‌دست سد کرج را تهدید نمی‌کند

خطری روستاهای پایین‌دست سد کرج را تهدید نمی‌کند

  استاندار البرز با بیان اینکه با رهاسازی صورت گرفته از آب پشت سد،90 میلیون متر مکعب ظرفیت خالی وجود دارد گفت: با رهاسازی صورت گرفته می‌توان پاسخگوی سیلاب‌های احتمالی استان البرز بود.   به گزارش ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی که با همراهی اعضای ستاد بحران استان البرز صبح امروز سه‌شنبه ششم فروردین بازدیدی

خطری روستاهای پایین‌دست سد کرج را تهدید نمی‌کند
 
استاندار البرز با بیان اینکه با رهاسازی صورت گرفته از آب پشت سد،90 میلیون متر مکعب ظرفیت خالی وجود دارد گفت: با رهاسازی صورت گرفته می‌توان پاسخگوی سیلاب‌های احتمالی استان البرز بود.
 
به گزارش ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی که با همراهی اعضای ستاد بحران استان البرز صبح امروز سه‌شنبه ششم فروردین بازدیدی از سد کرج داشت؛ اظهار داشت: مسئولان مربوطه هر ساله با مطالعات انجام شده در اواسط دی ماه نسبت به رهاسازی آب سد اقدام کرده و معمولا تا اواسط خرداد ماه ظرفیت سد را خالی نگه می‌دارند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.
 
وی ضمن ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل زده و تسلیت به خانواده جان باختگان، افزود: از ابتدای سال جاری به دلیل حوادث به وجود آمده اخطاریه و اطلاعیه‌های متعددی از سوی ستاد مدیریت بحران کشور جهت آمادگی استان‌ها در برابر بروز حوادث احتمالی صادر شده است که باید از سوی هم وطنان و شهروندان استان بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.
 
نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه در حال حاضر ورودی آب سد کرج 16 متر مکعب است؛ خاطر نشان کرد: خروجی سد هم اکنون 32 متر مکعب است و تا محدوده بیلقان 90 میلیون ظرفیت دارد بنابراین هیچ خطری از بابت بروز سیلاب در استان وجود ندارد و خطری روستاهای پایین دست استان را تهدید نمی‌کند.
 
استاندار البرز در ادامه به محدودیت‌های ترافیکی جاده کرج- چالوس اشاره و اعلام کرد: به منظور برقراری امنیت بیشتر مسافران عبوری از این محور و احتمال ریزش کوه محدودیت‌های ترددی در این محور با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین راهداری استان برقرار شده است.
 
شهبازی همچنین در ادامه سخنان خود از اعلام آمادگی استان البرز به منظور ارسال مایحتاج مردم استان‌هایی که دچار سیل زدگی شده‌اند، خبر داد و گفت: جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شده است. خوشبختانه با مشارکت مردم فهیم استان و هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های دولتی اقلام مورد نیازی که از سوی ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شده است،مهیا و آماده ارسال به مناطق سیل زده است.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ گونه نگرانی در خصوص جاری شدن سیلاب در البرز وجود ندارد خاطر نشان کرد: برابر اعلام آماده باش صورت گرفته در سطح استان شب گذشته اعضای ستاد بحران استان در دفاتر و محل کار خود حضور داشتند تا در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند اقدامات مورد نیاز را در همان لحظات اولیه انجام دهند.
 
شهبازی همچنین بازدیدی از ایستگاه‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی و پایگاه‌های راهداری، هلال احمر و مرکز اورژانس 115 داشته و ضمن تبریک سال نو به تلاشگران این حوزه‌ها از زحماتشان قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح