کد خبر : 68926
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:05
-

خلأ قانونی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است

خلأ قانونی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است

ایسنا/کردستان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان موضوع خلأ قانونی در بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از مشکل در این بخش دانست و گفت: در این راستا با دستگاه قضا در تلاشیم تا این خلأ ها را حذف کنیم و بتوانیم این بخش را نیز ساماندهی کنیم. سردار علی آزادی، امروز، دوم تیرماه

خلأ قانونی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است

ایسنا/کردستان دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان موضوع خلأ قانونی در بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از مشکل در این بخش دانست و گفت: در این راستا با دستگاه قضا در تلاشیم تا این خلأ ها را حذف کنیم و بتوانیم این بخش را نیز ساماندهی کنیم.

سردار علی آزادی، امروز، دوم تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: خبرنگاران باید در بحث پیشگیری، درمان، حمایت‌های مردمی، مبارزه با مواد مخدر و عرضه آن مطالبه گری کنند.
وی با اشاره به اینکه ۲۵ سازمان و ارگان ذیربط متولی مبارزه با مواد مخدر بوده است، افزود: در این راستا برای مبارزه با مواد مخدر خبرنگاران و رسانه‌های گروهی باید از این دستگاه‌های ذیربط مطالبه گری کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به نارضایتی مردم از وجود معتادان متجاهر افزود: یکی از معضلات ما در بحث معتادان متجاهر نبود کمپ ترک اعتیاد اجباری بوده است که در تلاشیم به زودی یک مرکز ترک اعتیاد اجباری در سطح شهر سنندج راه‌اندازی شود.
وی با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: بیشترین سطح مقابله و مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.
سردار آزادی با اعلام اینکه از ابتدای انقلاب در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر سه هزار و ۸۰۰ نفر شهید شدند، گفت: در این راستا ۱۳ هزار نفر جانباز به خاطر حفظ جان مردم ایثار و فداکاری کرده‌اند.
وی افزود: اعتیاد و مواد مخدر جزو پنج آسیب اجتماعی اصلی کشور بوده است و به دلیل حساسیت موضوع مقام معظم رهبری چندین جلسه با موضوع مبارزه با مواد مخدر مطرح کرده است.
وی با تأکید بر اینکه بدون حضور مردم بحث مبارزه با مواد مخدر محقق نمی‌شود، افزود: استان کردستان در حال حاضر جزو استان های استان های پاک نسبت به استان های همجوار بوده است اما نسبت به گذشته به دلیل غفلت مسئولان ذیربط این آمار افزایش یافته است.
وی از کشف هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: سال گذشته در سطح کشور هزار و ۱۰۰ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف شد که در صورت ورود این مواد به داخل کشور معضلات زیانباری را برای کشور و جوانان به وجود می آورد.
وی پیشگیری را مهم‌ترین مبحث مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: در این راستا و با توجه به شرایط موجود از طریق فضای مجازی اقدامات موثری صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به آمار سه ماه کشفیات مواد مخدر بیان کرد: در سه ماه گذشته ۳۳۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر و ۵۳۰ کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه کشف شده است.
وی از دستگیری ۸۶۵ نفر معتاد متجاهر استان در سه ماه گذشته خبر داد و گفت: بیشترین حجم دستگیری مجرمان مواد مخدر مربوط به تریاک و شیشه بوده است.
وی افزود: شغل بیشتر دستگیرشدگان مواد مخدر از افراد دارای مشاغل کاذب و بیکار بوده‌اند که این امر می طلبد به امر بیکاری در استان توجه جدی شود.
سردار آزادی اعلام کرد: در سه ماه اول امسال ۳۳۷ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرهای استان جمع آوری شدند.
وی موضوع خلأ قانونی در بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از مشکل در این بخش دانست و گفت: در این راستا با دستگاه قضا در تلاشیم تا این خلأ ها را حذف کنیم و بتوانیم این بخش را نیز ساماندهی کنیم.
فرمانده انتظامی با اشاره به کاهش جرایم در استان گفت: در بحث سرقت دو درصد، نزاع و درگیری جمعی ۱۸ درصد و فردی چهار درصد، خودکشی ۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.
وی به ارزش کالاهای مکشوفه ۱۳۵ میلیارد ریال دانست و افزود: این میزان نسبت به سال قبل ۱۶۷ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح