کد خبر : 143004
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 17:24
-

خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام شهدا مزین شود

خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام شهدا مزین شود

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت نصب تابلو با عکس شهید در جاده‌های استان تاکید کرد. سردار جهانبخش کرمی شامگاه دیروز (۱۷ اسفندماه) در ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته توسط کمیته‌های این کنگره، اظهار کرد: جمع‌آوری ۳۴۴ هزار و ۹۵۹ برگ سند، ۲۴۸ هزار و ۶۲۲

خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام شهدا مزین شود

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت نصب تابلو با عکس شهید در جاده‌های استان تاکید کرد.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه دیروز (۱۷ اسفندماه) در ستاد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته توسط کمیته‌های این کنگره، اظهار کرد: جمع‌آوری ۳۴۴ هزار و ۹۵۹ برگ سند، ۲۴۸ هزار و ۶۲۲ قطعه عکس، تهیه ۸۹ ساعت فیلم از دوران دفاع‌مقدس، ۱۱۲ ساعت خاطره به ‌صورت نوار کاست، ۵۷۶ ساعت تاریخ شفاهی، صوتی و تصویری و ۴۱۹۹ مورد نگاتیو در اختیار دبیرخانه این کنگره گذاشته شده است تا برای نسل‌های جدید چاپ شود.

وی با اشاره به اینکه نصب تابلو با عکس شهدا در جاده‌های استان نیز باید صورت گیرد، تصریح کرد: نصب بیلبوردها با موضوع دفاع‌مقدس، فراخوان طرح‌های تبلیغاتی با موضوع کنگره شهدا، دیوارنویسی با موضوع ایثار و شهادت در شهرستان‌ها، استفاده از ظرفیت کارشناسان فرهنگی و نیز استفاده از ظرفیت هنرمندان برای هرچه بهتر برگزاری کنگره، ضرورت دارد.

کرمی با بیان اینکه اصناف زنجان در دوران دفاع‌مقدس نقش پررنگی داشتند، از این‌رو انتظار می‌رود از کمیته اصناف در خصوص شهدا و رزمندگان اصناف دوران دفاع‌مقدس برای کمک به برگزاری این کنگره، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنند، تاکید کرد: آموزش‌وپرورش استان باید در خصوص شهدای فرهنگی، خاطرات دانش‌آموزان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع‌مقدس نسبت به گردآوری و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر فعالیت کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات خوبی که در خصوص تولید آثار فاخر و ماندگار و چاپ کتاب از شهدا صورت گرفته است، گفت: از خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان بسیجی دوران دفاع‌مقدس، آلبوم خوبی تهیه و تدوین شده و سعی داریم قبل از برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با تعدادی از خانواده‌های شهدا دیدار و تجلیل کنیم.

کرمی با بیان اینکه خیابان‌ها و کوچه‌ها باید به نام شهدا مزین شود، عنوان کرد: ساخت فیلم از رزمندگان دوران دفاع‌مقدس در جنوب کشور  توسط صدا و سیمای مرکز زنجان که نیاز است به غیر از نیروی انسانی و تجهیزات، اعتبار لازم برای تهیه این سریال ماندنی تامین شود تا حماسه‌ای که رزمندگان استان در دوران دفاع‌مقدس ایفا کرده‌اند را به تصویر کشید.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران شهرستان‌ها همه اقدامات مربوط به کنگره ۳۵۳۵ شهید را به  جد در مناطق پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان بعد از اجلاسیه هم تعطیل نخواهد شد؛ بنابراین چه دولتی و چه غیردولتی همه باید برای برپایی این کنگره پای‌کار بیایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح