کد خبر : 139687
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 9:30
-

خیرین در جامعه دیده شوند

خیرین در جامعه دیده شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در اقدامات خیرخواهانه، نام خیرین مطرح شود.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بررسی احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بیماران خاص دارای سه خصوصیت است، اظهار کرد: این افراد دردمند، نیازمند و آبرومند هستند.   این مسئول ادامه داد:

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در اقدامات خیرخواهانه، نام خیرین مطرح شود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بررسی احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بیماران خاص دارای سه خصوصیت است، اظهار کرد: این افراد دردمند، نیازمند و آبرومند هستند.

 

این مسئول ادامه داد: بخشی از این خانواده‌ها به دلیل پایین بودن طبقه اقتصادی دارای مشکلات اقتصادی بوده ولی با این حال این افراد دارای شأنیت هستند.

 

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌ها در تسهیل شرایط زندگی و درمان افراد همه تلاش خود را انجام دهند، افزود: احداث دیالیز مصوبه خوبی برای شهرستان خدابنده است و باید در این طرح آینده‌نگری لازم انجام شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید توجیهات طرح توسط کارشناسان انجام شود، تصریح کرد: باید این اقدام هر چه سریع‌تر انجام شود. همچنین با توجه به مشارکت اوقاف در ساخت و احداث بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده باید توجیهات این طرح به کشور ارائه شود.

 

مرادی‌نافچی خواستار اشاعه فرهنگ خیرخواهی و خیرسازی در جامعه و در معرض دید قرار گرفتن نام خیرین شد.

 

در ادامه این جلسه، سرپرست فرمانداری شهرستان خدابنده نیز با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده 82 کیلومتر فاصله با مرکز استان دارد، اظهار کرد: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان با محدودیت‌ها مشغول فعالیت است.

 

ایوب بیگدلی با بیان اینکه 35 بیمار دیالیزی در شهرستان خدابنده خدمات دیالیز را دریافت می‌کنند که شاهد افزایش جمعیت آنان هستیم، گفت: خدمات این بخش با 6 دستگاه دیالیز به بیماران ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیماران دیالیزی ماهیانه 45 جلسه برای دیالیز به این بخش مراجعه می‌کنند، افزود: این موضوع موجب افزایش استهلاک بالای دستگاه‌های دیالیز شده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: یک دستگاه از 6 دستگاه دیالیز در شهرستان خدابنده نیز به بیماران هپاتیتی اختصاص یافته است.

 

در ادامه، رئیس دفتر فنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان اظهار کرد: در سال‌های اخیر فضایی برای ایجاد مرکز دیالیز اختصاص یافته و قرار بود این مهم به صورت موقت فعالیت کند.

 

فریدون نقی‌لو با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمومنین نیازمند بخش مستقل دیالیز است، ادامه داد: به همین منظور طرح‌هایی برای احداث این مرکز در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه این بخش در دو طبقه احداث می‌شود، افزود: هر یک از این طبقات در 420 مترمربع زیربنا احداث می‌شود که شامل 15 تخت دیالیز در همکف و 15 تخت شیمی درمانی در طبقه دوم است که شامل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خدابنده، شهرستانی موقوفه است، اظهار کرد: مردم این شهرستان خیر و بهره‌بردار موقوفات هستند.

 

حجت‌الاسلام جعفر جنتی با اشاره به اینکه سیاست‌های سازمان اوقاف هزینه پرداخت به آسیب‌های اجتماعی می‌شود، ادامه داد: باید موقوفات در بخش هزینه شود که ماندگاری داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: باید موقوفات به نحوی هزینه شود که مردم برای فعالیت در حوزه اوقاف رغبت بیشتری برای ارائه نذورات خود هزینه کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح