تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 17:39
59 بازدید
کد خبر : 165126

خیرین مدرسه ساز اصفهان در کنار مدرسه سازی، خیر سازی کنند

خیرین مدرسه ساز اصفهان در کنار مدرسه سازی، خیر سازی کنند

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان از خیرین‌ مدرسه ساز استان خواست در کنار مدرسه سازی خیر سازی کنند و گفت: از خیران مدرسه ساز استان انتظار می رود دست سایر افراد را نیز بگیرند و حلاوت این کار را به آنها بچشانند. عباس رضایی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان که عصر امروز (سه

خیرین مدرسه ساز اصفهان در کنار مدرسه سازی، خیر سازی کنند

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان از خیرین‌ مدرسه ساز استان خواست در کنار مدرسه سازی خیر سازی کنند و گفت: از خیران مدرسه ساز استان انتظار می رود دست سایر افراد را نیز بگیرند و حلاوت این کار را به آنها بچشانند.

عباس رضایی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان که عصر امروز (سه شنبه_۵ اسفندماه) به صورت همزمان با کشور از طریق ویدیو کنفرانس در استانداری اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه در استان اصفهان خیران زیادی داریم، اظهار کرد: وقتی با خیرینی مواجه می شوم که می گویند چک سفید امضای ما در جیب شماست و آماده مشارکت در امور خیر هستند، به وجود آنها افتخار و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه خیریه ها در همه کشورهای دنیا فعالیت دارند، گفت: خیرین کشور ما کار بزرگی انجام می دهند و اگر بخواهیم کشور و استان ما در همه بخش ها توسعه پیدا کند باید دست به دست هم دهیم.

استاندار اصفهان افزود: خیرین مدرسه ساز آینده را برای خود تضمین می کنند و باقیات الصالحات برای خود باقی می گذارند.

انجام کارهای خلاقانه و جدی در استان اصفهان

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان اصفهان در تمام امور خیریه داریم، گفت: از استان اصفهان انتظار کارهای جدید و بدیع می رود، بنابراین در کنار هم جمع شویم و کارهای خلاقانه را به نمایش بگذاریم.

رضایی با اشاره به کارهای بزرگی که در استان اصفهان با کمک خیرین انجام شده است، افزود: ما مشکلات زیادی در استان داریم و یکی از مسائل اصلی ما آب است، به طوری که ۵۰۰ هزار نفر اشتغال مستقیم در بخش کشاورزی داریم، درحالی که کف رودخانه زاینده رود خشک است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان، مسأله دومین استان را گردشگری عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از هنرمندان و فعالان گردشگری استان امروز از کار بیکار شده اند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، گفت: دولت امروز با مسایل و مشکلاتی زیادی روبرو است، بنابراین اگر ما به فکر نوسازی و توسعه مدارس و مدرسه سازی خلاقانه نباشیم عقب می مانیم.

وی با تاکید براینکه در کنار مدرسه سازی باید خیر سازی کنید، تصریح کرد: یکی از انتظاراتی که از خیران استان دارم این است که دست سایر افراد را نیز بگیرند و حلاوت این کار را به آنها بچشانند.

رضایی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان می توانند انجام دهند جلب مشارکت خیران جدید و جوان و انجام کارهای خلاقانه و بدیع است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد موقوفه صارمیه باید بنا به نیت واقف فقط در شهر اصفهان باشد، تصریح کرد: ۱۰ درصد موقوفه در اختیار استاندار است که یک ریال آن را در راهی جز آموزش و پرورش صرف نکرده ام.

وی در خصوص جلب مشارکت بخش خصوصی به امر مدرسه سازی، گفت: نیازهای زیادی در استان اصفهان وجود دارد و بخش خصوصی نیز کمک های زیادی تاکنون داشته است.

فعالیت ۱۵۰۰ خیر مدرسه ساز در استان اصفهان

محمد صافی، نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز در این جلسه، اظهار کرد: از سال ۷۸ مجمع خیرین مدرسه ساز در کنار اداره کل نوسازی مدارس استان شکل گرفت و تاکنون اقدامات بزرگ و ارزشمندی را در حوزه مدرسه سازی انجام داده اند، اگرچه در هر کوچه و برزنی در اصفهان کتیبه خیری می بینیم و کمتر استانی در کشور هست که این قدر کارهای ماندگار در حوزه خیریه و وقف داشته باشد، ولی نمود کشوری آن ضعیف است.

وی با اشاره به مشارکت فعال بیش از هزار و ۵۰۰ خیر در مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از این خیران بانوان هستند که تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب خانواده ها به امور خیر دارند.

ساخت بیش از ۷هزار و ۶۰۰ کلاس درس در استان توسط خیرین مدرسه ساز

این خیر مدرسه ساز با یادآوری اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اولین مجمعی است که در کشور شکل گرفته، ‌افزود: خیرین مدرسه ساز استان تاکنون هزار و ۲۷۶ پروژه مدرسه کوچک و بزرگ با بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ کلاس و ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مترومربع با مشارکت دولت ساختند.

نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با بیان اینکه امسال ۷۶ پروژه مدرسه سازی با ۷۹ هزار و ۶۲۷ متر مربع و اعتبار ۷۴ میلیارد تومان احداث شده است، گفت: از مجموع پروژه های تحویلی که امسال به آموزش و پرورش تحویل شده، ۸۲ درصد با مشارکت خیران بوده است. ‌

وی با بیان اینکه اگرچه مدارس سنگی و کانکسی رو به اتمام است، ولی مدارس زیادی فرسوده و نیازمند بازسازی هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود با تعاملاتی که با بخش خصوصی و صنعت ایجاد شده، بخش زیادی از مشکلات مرتفع و این مدارس بازسازی و مقاوم سازی شود. امیدوارم با مشارکت خیران بخشی از نیازهای آموزشی در استان را مرتفع کنیم.

در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از ۱۰۴ نفر از خیرین مدرسه ساز به صورت حضوری و مجازی تجلیل شد. همچنین از ۱۴ نفر از این خیرین به صورت حضوری تجلیل شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح